Lelaki ketahuilah engkau.





Assalamualaikum. Awak tahu tak tahap kebosanan saya ni dah mencapai peringkat mana?
Dah sampai tahap kucen mengawan dengan awek dia tepi parit sambil usha kucen lain. Godai.
Please lah keluarkan saya dari sarang keboringan yang mencapai suhu 37 darjah celcius ni
yang macam shit sangat shit sangat serius boring tak tipu k hmm.

Harini tak ada Cinta untuk Dania k. Harini nak santai mantai sampai pantai je alahai
buat cerita rekaan sendiri ni pecah kepalo eden juga ye nak pikiq sambil menaip hm
macamana novelis yang buat sampai 500 pages tu? Serius gua salute tabik springgg gitu!
Gua lima jam hadap tanpa henti pun naik bintang ninonino atas kepala waduh.

Thanks kepada yang suka cerpen buatan saya yang macam apentah tak superb langsung
sapa Dania tu sapa Dania tu comel sangat ke dia tu haa haa? Gila. Errr cerpen?
Boleh dikategorikan sebagai cerpen kah panjang begitu? Ikut lah kan, thanks bagi yang
support. Gua hargai support lu itu bro! Ni yang buat semangat gua makin meronta-ronta
ni nak sambung ceghito. Tak kurang juga yang suruh saya buat novel terus. Haha itu
diluar perancangan saya tu wak. Saya buat ni suka suka hilang duka lara yang bertandang
je ni wak. Jangan malu kan saya wak. Saya tak bersalah! hihihi k tiba. Eventho itu
memang sebahagian daripada cita-cita saya hm tapi kan k kita mula dari bawah tanah boleh?
Tak kan nak terus naik atas langit fuyyo! Langit tu...... apani apani. InsyaAllah kalau
ada rezeki saya ada nya peluang saya nak jadi penulis satu hari nanti. Doakan ya.
K apani Ain gedik gila ah perenggan kau yang ni tArk sHukew aH geWdix sAjew. 
Haha rempitzz! nyampah.

Tapi tak ada sapa pun yang tahu cerita tu saya pernah lalui tapi modified sikit kasi
cun sikit en en en, baru mantap! Olalala.

Wahai kaum hawa, ketahui lah kalian bahawa lelaki yang hafal 30 juz, boleh bacanya
dengan bertajwid dan tarannum malah berakhlak dengan akhlak al-Quran adalah lelaki
yang paling hensem, ganteng, kacak, macho, superb, terbaik, hebat pokoknya memang
dah boleh buat suami gerenti bahagia. Peh memang kalau jumpa lelaki cenggini en en en,
terus masuk meminang ops silap! terus suruh masuk meminang.

Bukan lelaki yang hensem berlandaskan rupa paras kononnya huyyo engko cayalah
hensem gilo doh! tapi perangai subhanallah macam lahanat. Take note. Biar muka
tak hensem tapi sedap mata memandang malah kaya dengan budi bahasa siap hafal
30 juzuk tuuuu wei bahagia hidup kau daripada muka hensem kalah Aaron Aziz tak pandai
jadi imam player pula tu bersedia lah melihat kehancuran rumahtangga kau bila dah kawin.
Diri pun tak terbimbing nak bimbing orang biar diri dulu dibimbing dulu lah. Asal haku
emo sangat ni hah gelojoh sangat pehal ni peah? hihihi.

Awak yang ada ciri-ciri seperti diatas tu en, datang ah pinang saya please batak gila ni batak
tersangat lah desperate haha apani nak mati ke? kui kui kui. Tapi serius k lelaki cenggitu
lah dinamakan hensem biar muka macam tongkang pecah ketua geng pecah rumah pun.
Baru awesome. Apa itu awesome? Astro Beyond. Hihihi.

Kcukup. Pendeknyaaaaaaa entry saya yang ni en en en. Entry terpendek yang pernah
saya taip. Teheee. Haha wakluuu pendek. k ciao. Bai assalamualaikum.



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)