entri basi tapi sedap.


 
Assalamualaikum. cerita ni dah lama tapi saya still nak ceghita sebab ni pengalaman
berharga you olss.
 
saya bersama 178 orang lagi pelajar Polisas dan penari-penari kebudayaan seramai
70 kot dari MPK dan SUK joget-joget di Padang MPK 1, Kuantan bertarikh 31 Ogos 2012.
haha nampak tak ayat gua sangat skema disini?
 
walaupun latihan dia cuma ambik masa 6 hari sebelum raya dan selepas raya, tetap syok!
tetap happening even kami yang pelajar ni 'lembab' sangat nak ingat step tarian tu.
*haaa lembut dah badan gua sekarang*
 
gua bersyukur sangat masuk mendalah ni haha disamping bergembira bersukaria,
dapat pelepasan tak masuk kelas dan assignment serta kuiz menggunung tinggi.
ahaa hebat!
 

 
bersama budak secritarial science(DSK) yang cantik. muka hangus tapi elaun masyuk,
gua jadi tak kesah pulak muka gelap. alhamdulillah berbaloi. even waktu latihan
kami kena marah-marah sebab lupa step semua tapi waktu present depan
Tengku Mahkota Pahang haritu, whoaaa alhamdulillah walaupun tak perfect mana.
teruja dooo!
 
yang bestnya dapat kenal member baru. baik-baik belaka. hahaha comel!
 
lepas habis persembahan dan kami punya jurulatih puas hati, beratur ambik elaun
terus lepastu. gahhhh! RM220 tak sangka dapat sebanyak tu, gua sangka kan bawah
RM100 kepe. haha berlatih tak lama pun tapi masyukkkk! ngeh ngeh ngeh.
 
entah kenapa tak boleh upload video kami menari-menari haritu dekat youtube.
so slowwwww! cuba tengok sini

 
 




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)