Menaip tanpa backspace.



Assalamualauj eh assalamualau eh lagi assalamualaikum semaam semalam aku blogwalking
satu bloh blog ni. dia buat se entry pasal menaiop eh typo lah menaip tanpe tanpa
menggunakan backspec hah backspace. so harin hari ini aku nak cuba ank nak uji
kenpan e kepantasan aku dalam menaip tanpe tanpa menggunakan backspace. ahahajk

Aku bd boleh je nak taip just pad eh ish typee typo pandang ski skrin he je tanpi tapi
gii tanpe tanpa pandang keyboard lar laptop hehe da dan sekr sekarang aku tengah
meau menaip dalam kelajuan yang luar h bai biasa macam selaju selaju eh eh gerwam
ha kan dah rmpi rempit tu ayat tu ad macam eh salah ayat s nak backsape backspace
tak bloeh boleh macam sella selalu aku creatre create entry. hhi hihi

So aksu aku dalam modd mood cuti semester lahd lagi ni ha alahs alahai geramnay ih ish
geramnye mak deg dengan enty entry ni. dan lagsi lagi 17 gar arghh sej seters seteress
aku al a a lah lagi 17 hari lagd lagi aku akan muek mulakan praktikal aku untuk
semester ke je empat. may maigadddd akud eh aku lah aku tak sag sabar.

Oka ok ak nak cerita s ape apa lagi eh ha selam apa pulak sem selam nya semalam aku
sempat bunug bunuh seeoko seekor lipas bapak lah lipas u tu waktu aku mans mandi.
ada ke s waktu aku mandi lah ank nak kacau aku nya ish so akh aku pijak lenyek f guna
selipar toilet ahs hahaha kejamnye aku hihi. lepad lepas dah etn tengok dia dah ama
mcam macam nyawa nyw nyawa ikan bak hang aku seh sepak dia jejauh ampun ampun.

Thn then selama haha selamanya apa jadag jadah semalam waku waktu aku nak tidur
pulak ade ada ulat gonggok dari arah bawah aku sek sebab aku tengah mena
menaip hai apa ni meniarap waktu tu terkejust k terkejut gak aa kan em memula
tak perasan seb sibuk layan twitter aku pn pun ambil penyapi penyapu campak luar haha.
tapi kalau waktu js aku kecik kecik dulu umi caap cakap kals kalau aku jums jumpa
ulat gonggok aku s aku akan mamah ulat tu das dalam u mulut haha keji perangai. eyuck

Dan aos aa apa yang pening haha epen pening pulak dah apa yang ep penting
sekaran sekarang ni aku dah berjaya pam bdan bdan badan aky aku suk supaya
kembang sii sikit tak aa kurus kering e h je umi kabo. yaho yahooo untuk dii diri sendiri.

Aku s rase rasa sampai sini e je lah cerita aku eh entry aku sebab aku sendiri pening
bacs baca tulisan aku ni haha serupa ayat rej remput rempit ah hihi. tpai tapi aku  rase
rasa am macam tak sampai je apa sa aku bs nak cakap aduh. aku hars harap ada lahyan
lah yang paham bahsa bahasa sanskrit aku ni pergh kalah bahsa bahsa bahasa
mandrin eh takd t entah betul ke tak aky aku eja tu ish dewan bahsd bahasa dan
pustaka pun kalah haha. na menagis menangis cikgu sekali eh typo sekolah aku tengok
bahasa aku i ni moden sangat lah.

Aku had eh harao harap takde lagi entry ni lepasni. seksa eh kejap terk tertinggal
ayat depan seksa haha baru aku tahu seksa gak aa kalsua kalau backspace tak wujud
atas keyboard ni merana woi. terima kasih backd backspace kerna kerana wujud
tapi entry ni khas man menaip tanpa backspace so awkqaj jadahnya ni awak tak
diperlka diperlukan untuk enrty entry ini haha saks sakss saks wei.

Wow aku berh berjaya tnape tanpa menggunakan backspace yay yay walapun walaupun
hati geram nak tekf tekan backspace tu adoi.

K abg bai haha tetiba abg apanya taid taik aaa k bai bai asala aa assalamualaikum.



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)