21 JULY 2010


Weyy ! ari nie kan paling besh woo dalam sminggu nieh . oke let’s me storyy k ! HAHA . ari tadop assembly lahh plop sbb form 5 ader seminarr kat dewan . nah ! dgn itu kami amek kesempatan nie dgn memakai baju koko . yess ! sbelom nieh if ari rabu , kami kena pakse pkai baju t-shirt unit masing2 . huh . sunggoh menyerabutt kan lahh ! ari selase uh bincang2 ngn macek , aku ingat mao pakai baju skola ja coz malash lahh mao pakai t-shirt krs uh . besaww ja ! macek lak cadang suh pakai baju koko lahh ! ishh . dalam hati nie ase takot ja coz tetibe ari rabu ade assembly , naye weyy ! macek dgn muke slamber yoyo ja bg cadangan uh . HAHA . nampaknyer ade respon positif lahh pulak . ahh ! pape cadangan macek , disambot positif oleh kami even smemangnyer kecut perot nak mampuss nie . ari nie aku pakai baju koko . org ‘sky’ pndang pelik ja kat aku lol . hah ! mane x nyer , majoriti pkai baju t-shirt unit masing2 . maluu doe . terpakse lahh aku menebalkan muka dari nek jejantas sampai skola . ishh ! sampai2 ja , tgok mucet ngn macek zatie at tepi dewan uh . fuh ~ lega lol coz dorang x mungkiri janji . hee . betapa aku malu nyer , macek wat muka x bersalah + slamber ja . hm . da bunyi locengg da kteorg nek tangge kat pejabat coz tangge at bilik guru x bukak lagi lahh . wallaweyh jaoh gila lahh . bakpe x bukak err tangge at bilik guru uh ? nyusahkan org betul ! cian lak at macek tgah posee uh . haha . aku ngn macek zatie jalan dulu . dila ngn mucet jumpa dak form3 mase dorang jalan uh . jalan jalan at pejabat uh , terserempak dgn azim . huh ! sunggoh sengal mamat sorgg nie . bole dye kate aku koyaa . HELLO ! kaw lahh koyaa sbenarnyer . ish geramnyer aku weyy . jalan kat lorong uh pulak nampak apih , naem tgah cakap2 dgn ustazah . dorang cam ngumpat azim ja . HAHA . lantak arrgghh . oppss ! aku x jage tepii kaen orgg . hee . oke ! masok2 kelas , aku dgn macek ja ader . mane dila ngn mucet nie , lambat sunggoh ! lepas uh baru ramai dtg . tgok2 sue , sue kate dye baru bukak kunci pintu grill at tangge bilik guru uh . ee . sengalnyer ! molek2 jer g nek kat tangge pejabat , and wat penat ja . hoho . arinie ramai tade . dorang terlibat dgn exam NGO pe ntah . ntuk menguji tahap pendidikan di Malaysia . ntah lahh ! sbb aku x tercalon pown . haha . ala2 camtuh lahh . so kelas agak sunyi skit dgn ketiadaan apih’s and da gengs . senyapp ja . hee . I like ! tapii sunyi2 sgt ngantok lahh pulak rase . hm . then ustazah masok ntuk 1 mase ja . ustazah suh kemas kelas . eh eh . aku lahh pulak yg bertugass . ajak macek teman but lupa lak dye x larat coz posee kan . hehe . pastuu ajak sue lakk . sue pown tolong aku nyapuu2 . tade lahh kotor sgt . tempat dak laki kotor skali . lagi2 tempat alif dgn syamim . macam tempat pembuangan sampah ja aku tgok . uish ! myra pulak tolong pegang penyodokk . hoho ~ pastuu apih , naem , azim masok panggil azham dgn sue . huh ! sue kene pegi jugak lahh . nie wat saya sumbat nie . kurangg sronok lahh . then MATH . da cam dak kelas da lahh x ramai , dorang cam nak tanak ja blaja arinie . sarankan kat ckgu tayah blaja lahh todayy . malash lahh ckgu . tapi cam tade harapan ja ! coz ckgu bawak skali buku latihan . huh ! malashnyer lahh . so terpakse lahh buat jugak . harapan tinggal kenangan . haha . mase ADDMATH ! ish mengarott ja . ade ke pengetua g marah sket lahh kat ckgu suriati sbb lambat keluar sbb beliau nak masok pulak . bia lahhh . x retii besabar ke . aduyai ! beliau kate smalam nak suh sorgg2 wat kat depan , arinie beliau kasi ape yg masok exam lak daa . gila sengal . kteorg pown hampir tergelak tgok beliau mengajarkan . haha . bia lahh , da tua kan . redha jelahhh . pastuu kul 10 dye malash da ngaja , storyy2 lak . haha . klakar betul . saket perot gelak . rehatHREHAT ! g kantin cam biase . but dgn leha je . sue tade kann . then g makmal ict tggu ckgu siro . lambat sket lahh ckgu arinie . biasenyer awal sgt . masok masok makmal , kteorgg pujok ckgu nak on pc . haha . x sangke lak ckgu kasi kan . gembira gila ! bukan senang weyy . so x blaja lahh . huh ! aku share pc ngn macek . agak lembab lahh . if kat rumah nie , ader aku sumpah2 ! haha . naseb bek sedar yg aku tgah guna uh skola punye . oke actually tade lahh lembab sgt . but saket haty ja . kteorgg layan2 blog , facebook . pas satu satu blog kteorgg teroka . pastuu boring2 , on fb lak . lambat jugak , so terpakse lahh bersabarkan . 1 jam ouh . besh bagai nak gila . x sabar nak bgtaw kat dorang2 yg g jawab exam NGO uh . yg taleh blah nyer arinie kat lab , dayah dgn syamim . dating kat blakang . huh ! aku and yg lain gelak ja lahh . hah ! soryy 2 say , aku tgok org cam syamim uh x menjamin mase depan lol . dayah sukenyer lahh . sbb dye kan da mmg suke syamim dari dulu . x tdow malam lahh ko dayah . hehe . mase BI ! mase nie takot skali . naseb bek aku g tandas dgn macek and myra , cepat2 masok kelas sbelom teacher masok . klaw x terpakse kena duk luar like dak2 exam tadi + ain fana , nadeya and syafiqah . teacher slalu naye dorgg . cian lak aku tgok . dak2 yg g exam tadi x bersalah pown , kena jugak . sume wat muke sposen nak suh teacher tgok then bolee masok . lepas sorgg2 masok . last skali apih . padan muke ! then wat presentation kat depan . sekaliguss teacher nak wat oral skali . mase dorgg wat uh , aku x datang . so x kena lahh . but aku da abes da wat oral nyer . wee ~ oke ! subjek terakhir ntuk arinie EA ! huh . agak bosan lahh ngn ckgu praktikal nie , slow sgt2 . dak laki lak men2 ja . bukan takott . yg aku taleh blahh nak mampuss . apih , dye pinjam gunting aku then aku ingat dye nak wat mende lahh . tgok2 dye gunting pemadam . bodo gila . dye lukis kat atas meja cam maen dam lahh . dye letak pemadam2 uh then ajak naem maen . bongok gila bengongnyer ! naem dgn muka2 skali . aku ngn sue penat ketawe coz dye duk sbelah sue ja . padahal ckgu ngah ngaja kat depan uh . dorangg wat derk ja . nmpak sgt sengal x sengal . pastuu loceng terakhir x bunyi lagi , da kemas beg and kuar . ish ! x beradab langsong ! huhu . huh ! bile pikir2 balek malash lahh aku balek , nak lepak2 dulu lahh . ajak leha g makan dulu . lapar woo ! lepas makan uh g charity shop jap beli pape yg bolee dikunyah tyme borak2 nnty . then mater aku terarah kat satu sudut nie . argghh ! OMG macek zatie dgn bukharie . HAHA . aku x tahan nak gelak , aku g kat sue dudok mencangkung tutop mulot aku dgn sapu tgn aku uh . terbahak2 lol . sampai maziah tegor ! hehe . tapi aku x dapat nak tahan gelak bila tgok camtuh . kat situ yana tgah borak2 dgn bukharie and alif dan smestinyer sbelah yana adalah macek zatie . da lahh bertentangan . HAHAHAHAHA . yess ! macek saya tuh telah discandalkan dgn bukharie bdk 4 saksama uh . apih punye keje lahh nie . tetibe macek scandal dgn bukharie lak daa . tapii bukharie uh stok melayan ja . mcm nak betul2 ja dgn macek zatie sorgg nie . smemangnye aku cian gila tgok macek , merah padam muke dye . but gelak aku tuh taleyh tertahan sudaa ~ aku tgok macek maluu gila dgn situasi tuh . bukharie lak stok pandang je macek . ee . cocok mater tuu kang ! pastuu macek tgok aku , aku senyum ja lahh . tahan doe depan macek ! HAHA . then dye cam malu2 lagi bila kteorgg nyakat dye dgn bukharie . teruss dye blahh camtuh ja . pelik jugak aku , sekelip mater je . hehe . mungkin tahap ke-malu-an dye tak dapat dibendung lagi kott sbb tuh dye blahh . bukharie pown senyum2 ja . ishhh . haha . kteorgg abes panggil da macek . cari2 kat blakang tiang , blakang telefon kat dewan terbuka uh . tapi tade pong ! ee . yana risau gila aku tgok . puas kteorgg cari tahuu . tetibe ntah sape yg tanye , aku x prasan sore sape .

“ weyy bukharie , nie sbb ko lahh nie zatie lari “

Bukharie pown cakap .

“ aku pulak kena ! tape2 aku da add da dye kat fb . malam nie aku chat lahh dgn dye “

Bila aku dgr dye cakap cmtuh . aku gelak sesorangg . aku teringat mase tgah un9 kat makmal ict tadi ade orgg add zatie , salah sorangg nye bukharie lahh . then dlm makmal tadi aku abes gelak2 da dgn dye sbb bukharie add dye . then aku cakap cmnie .

“ huyoo zatie ! bukharie add zatie lahh . HAHAHAHAHHAHA . ( ketawe bagai nakk rak )

Zatie pown balas sambil ketawe .

“ ishh ! malas lahh . abaikan je laa . “

HAHA . aku nak halang pown taleh sbb tuh fb dye . aduiyaiiii ~

Sambung cite pasal tadi lak . then kteorgg still mencari2 mane macek nie . penat lahh ! singgah beli eskem tepi skola uh . huda yg tolong . tup2 tgok macek dari jaoh . dgn slambernye dye , dila and mucet g teman miss kan amek rambutan kat mane ntah . kteorgg penat cari dye , sedap2 dye wat slamber jer . hoho ~ pastuu da letih duk kat bangku uh , lepak at pentas dewan terbuka lak . ade kipas sket . duk borak2 . then macek , dila and mucet datang bawak seplastik rambutan . alahaii ! dorgg nie berebut2 lak da . aku x amek pong ! malas nak basuh tgn , nnty tgn belengass and macam lagi lahh . so bek tayah makan . dorgg nie cam x penah jumpa rambutan ja . then dak2 pandu wat perjumpaan at library . myra , keryah , dila , mucet , maziah and leha . so kat dewan uh tinggal aku , macek , yana , sue and huda je . duk2 situu sambil bukak2 storyy . besh gila . macam2 lol . pastuu kipas lak laju gila , ngantuk pulak da . sambil2 borak2 uh sempat jugak nyakat macek dgn bukharie lagi . then kul 5 uh lepak2 at padang lak smentara tggu dorgg balek . borak2 lagi . x reti penat betul lahh . 15 minit kemudian , dorgg join kteorgg . huyooo ! dila bawak balek macam2 daa . kokocrunch ! ngecek2 sket lahh kat dila . oppss ! dila bagi . hehe . kongsi2 sket2 sorgg . besh gila dorgg g makan kat library tadi , hamperr lagi uh . terbit perasaan jelesh a little bit lahhh ! haha . dekat kul 5.20 uh , aku nak balek da . dorgg pong nak balek jugak lahh . aku jalan cepat sket . sue tgur “ laju err dak depan uh “ aku pown senyum je lahh . then nak kuar2 pintu pagar uh , sempat aku wat ‘flying kiss’ at sue . HAHA .duh ! taleh lebih2 . nnty ade orgg tersalah anggap lak . hehe . dangerouss wooo ! oke kami bersurai di situu ja oke ! THE END !

Moral of da storyy : bukharie uh nmpak baek pe . senyuman dye pong maniss doe bila aku perhatikan . sesuai sgt lahh dgn zatie , senyuman zatie bak madu . HAHA . same2 ade senyuman maniss . aww ! pulak da , bukharie uh dak kelas sak . kira pandai jugak lahh kan . mmg sepadan + secocok sgt lahh . zatie uh jual mahal sgt pulak . terima kaseh jugak too apih coz mencetusskan kontroversi nie . tanpe semua nie , hidup mmg penuh dgn kesumbatan lol . ade jugak storyy hot yg bole diutarakan . lastly , ZATIE TERIMA LAHH DYE SEADANYER !!!!! hahaahahhaahhahaa . tolong jgn amek hati dgn semua nie , just joke2 ja . bolee kann ? so jgn terlalu serius .


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)