shopaHOLIX !



Semalam kan kuar banda dgn umi and akak . mmg da cadang nak g kuantan parade pong ! aku yg selok2 sgt nak beli baju kat THE STORE uh . then x sangke lak abah balek awal arinie . biase dalam kul 3 ptg baru balek . huh ! oke tdow2 jap . kul 3.30 baru kuar . umi g MAYBANK kat taman tas tu jap . pastuu sementare tunggu umi g bank uh , abah round2 cari durian . ooyeh ! besh err . berkate dalam hati . HAHA . then abah beli lahh , perrgghh ! semerbak bau durian masok dalam kete . da lahh pasang air-con lagi . mmg ‘kaw’ arh bau dye . hehe . terpakse lahh tahan sampai KP ! masya-ALLAH , bile nak sampai nie ? da lahh abah bwk agak slowly lahh . duh ! busokk2 . tahan ain tahann oke ! haha . then abah tinggal kteorgg kat depan KP uh ! abah nak g makan durian lahh tuh ! haha . bubye abah . mule2 nak masok uh eerrgghh mmg gila serabott . salesman merate rate . serabott betul lahh aku ! nak masok pown susah . huh ! then g nek tingkat atas g THE STORE lahh . x sabaw da nie . duet tgh byk ! haha . and disini ade HOTT storyy punye . hoho ~ aku masok2 uh dgn perasaan x sabar nak cari baju nie aku tinggal umi dgn akak kat blakang , helamak ! klaw aku x tersilapp orgg lahh , aku nmpak NAEM keje at the store . agak terkejot berok aku dibuat nyer . tersentap jap aku kat situu . yess ! mmg aku x silap orgg , mmg si naem lahh tuh . teruss aku blahh g kat area laen . naseb bek dye x prasaan lol . huhu . pelik jugak aku weyy . eh eh . nak taw ark ? first tyme aku tgok muke si naem seriuss gtuh doe . biase dalam kelas wat gila nak mampuss . berbeza teruss tahuu . mase kat situu dye tgh lipat2 baju . mmg seriuss arh muke . aku nak tgor pown takot . haha . then aku g merayau rayau kat tempat len . cari cari baju . argghh ! nape baju yg aku teringin sgt , mahal gila ? ish ! seluar puteh yg aku mengidam dari dulu pong , mahal jugak ! duh ! WTF haa ? then tetibe perot aku memulass , lapar kot . aku g lahh ngadu kat umi . ye lahh . mane x nyer , dari waktu rehat kat skola smpai balek rumah aku x makan pown . just minum air soya je skotak kat skola td . mmg sumpaa lapar gila doe ! huhu . then umi cakap nak makan kat mane nie ? aku cakap arh makan kat KFC je lahh . mmg aku x tahan lapar gila tyme uh . then aku capai 1 baju nie sbb aku tringin jugak nie , pastuu terus bayar lahh ! aku pandang sekilass je kat si naem uh . tekun betul dye ! cakap dalam hati . haha . dye still macam td lahh . hm . then nak kuar uh aku pandang dye , and maybe dye prasaan aku kot . hehe . lantak lahh ! yg penting now aku nak g makan . hm . nak sampai kat kfc uh , akak cakap nak makan kfc or pizza ? huh ! aku cakap kfc je lahh . then pesan2 teruss makan . aku sambar terus daa ~ spanjang makan uh , aku x cakap langsong tahuu . mungkin terlalu kebuluran . haha . naseb x mati kebuluran at situu . aduyaii ! da siap uh , bungkus 1 set ntuk adek . cian lak dye x makan lagi uh . kuar2 dari kfc uh , aku nampakk selendang ! perrgggh . cun gila . unik sgt2 . aku pown minat dari first tgok at fb arituu daa . beli je lahh . bolee pakai tyme raya nnty lol . hehe . pastuu jalan2 kat ruang legar uh nak cari jam . jam aku yg lame uh bongok gila lahh . geram doe . huh ! hm . da nak dekat kul 6.15 ptg , abah amek kteorgg tmpat same cam hantar td . ish ! hati nie punye lahh x sabar nak tgok BBC . abah cepat lahh sket bawak kete uh ! duh ~ sampai umah dekat kul 6.45 lahh . masok dalam umah teruss bukak tv . yess astro ria ! naseb aku taleh smbahyang . bleh laa tgok tv teruss , klaw x mesti bising abah ! hehe . but da sparuh cte BBC uh aww ! dush geram betul . sambil2 uh abah g bukak durian kat dapur , besar nak mampuss . maniss . besh gila . aku makan durian pastuu aku minum air pepsi tyme beli at kfc td . aku lupe loe , klaw makan durian taleyh minum air gas . nnty pening , klaw x pening pown pitam teruss kang ! haha . aku lupa ! weeyyy . mmg betul pastuu aku pening doe . teruss tdow awal malam td . wallaweyh !


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)