gud MOWNINK !


Today kan saya bangun gila awal laa . semangat sunggoh kan saya ? akak pegi tusyen arinie , so saya terkejot awal laa . sejuk gila la arinie , lepas smbahyang suboh td saya berbungkus ngn selimut n bukak kipas slow ja iaitu 2 . biase2 bukak 3 . hehe . dlm area kul 8.50 da bingkas bangun , before umi jerit kejot saya cenggini , " NUR AIN , BANGON !!! " . pikir2 nak un9 dulu ka nak mandi dulu ? then saya pilih ntuk take a bath dulu meyh ! jap ag klau duk ngadap pc nieh berjam-jam , ptg kang laa jawabnyer saya mandy . cam smlm ! haha . klakar ~ dengan malash nyer saya letak bear saya kat tepi n turun dari katil ngn prasaan yg berbelah bagi . eee . serabotnyer BEBOT nie nak ikot saya , da laa besar . ( bebot refer to bear ) . pastuu kuar dari bilik tgok umi bangun sudaa ~ tgok2 lagik umi ade kat dapur , ngah wat mee hoon goreng ! cam sedapp . but smemangnye pape yg umi wat sedapp bagi saya . then saya tgok jela . umi tgor2 gtu jela . then saya melangkah ke bilik air . MALASH nyer . klaw x mndy pastu un9 , umi bising lak ! adui ~ mandy jela...........................
MANDYmandydanMANDY !!!!!!! huyeee ~ sambil menyanyi-nyanyi like usually .
naseb umi wat senyapp ja . sshhh ! then kua dari bilik air , msok bilik n on pc laa ! da on tuh saya bukak lagu STACY-JAHAT . besh meyh ! sambil2 dgr uhh , sikatSIKAT rambot then ikatIKAT laa . yeah sanggol ! serabot klaw x ikat . eee . da ciap2 tuh , saya duduk ngadap dpn pc cm biasa saya wat tuh . haa cmtuh laa . yea cmtuh ! awak nieee . susah betul ! thenn sampai situu je . haha .


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)