refer to me =.=


kenape perlu bercinta ? aduhh ! saketnyerr ~ org ckp kte bercinta sbb " x cukop kasih syg keluarga " x betul kott ! but aku da dapat secukupnyer kasih syg dari umi yg penyayang ,ngn abah yg pengasih ! lbeyh2 lagi aku hanye ade 3 beradek je . mmg terlebeyh cukop da kasih tuh . tapi nape aku nak jugak kejar cinta tu ? tapi bukan aku , naluri setiap insan pasti nak rase mencintai dan dicintai kan ? sebelum nie aku x penah kejar cinta tu , tapi cinta tu yg datang tanpa aku sangke2 . cinta tu yg buat aku jadi separuh gila . sunggoh dasyat cinta manusia . baru pertame kali aku rase dicintai . x penah sepanjang hidup aku slame 15 taon , hati aku x keruan cmnie . ade org ckp kat aku cmnie " saya suka kat awak, ain ! " . tapi dia org first yg ungkap kate2 tu . SUMPAH ! aku x penah duga ade org interest kat aku dalam diam dan terase amat2 bahagia bila org tu adalah insan yg aku minat sekian lama . tu sesuatu yg indah bagi aku . CINTA PANDANG PERTAMA ? tu yg aku alami . hampir setiap hari aku dibuai prasaan , hingga kan aku merase kan aku lahh org yg paling bahagia . tapi bila aku rase perasaan aku dipermain-mainkan , aku terpikir sejenak alangkah indahnye prasaan cinta tu x penah hadir dalam hidup aku . jika hanye ntuk disakiti . tapi klaw x penah rase kecewa , tu bukan dinamakan cinta . aku merana dalam diam ! sakit kat dalam org x nampak . sume gara2 kerana cinta monyet ! tapi aku x penah anggap cinta tu skadar cinta monyet ! now , aku cuba ntuk menyukai seseorg nie . tapi x boleh . aku berlawan ngn prasaan aku sndiri . prasaan takot ! gerun ntok menyukai lelaki lain . aku bia prasaan tu hanye skadar tiupan angin yg berlalu . aku xde ex2 boyfriend seperti org lain yg mengagung-agongkan ader sampai mencecah 20 org skali gus . bangge ke atas pederitaan org lain ? ape yg dapat atas sume tuh . hanye ntuk berbangge ? tu bukan namenyer cinta . aku dpt sorg insan yg mencintai aku dan aku mencintai dye pon , aku amat2 bersyukur . sbb slame nie aku x penah rase prasaan cinta kat sesorg dan aku x penah terpikir sbb aku rase sgt2 gembira dikelilingi family yg penyayang dan kwn2 yg baek . hanye sekadar menyukai normal la . tapi ntuk simpan prasaan , mmg x terlintas di pemikiran aku ! sehingge lahh dye hadir dalam hidup aku dan aku bukak pintu hati ntuk terima seseorg dlm hidup aku ~ dan aku sgt2 syg kan dia .


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)