hangout bertiga !


todayy hangout lagik .
bukan beramai ramai like usually tuh ,
but bertiga ja . aku , leha n zatie .
hangout kteorg nie x dirancang pong actually .
kua secare mendadak .
aku nak kua beli buku .
so ajak zatie n leha skali .
arap geng2 saya yg len tidakk salah phm okiess ?

oke ! tadi aku jejalan kat popular , mega .
tempat yg slalu aku tuju dulu msti lahh bahagian novel .
huh ! i like bebeh ~
novelNOVELnovel . huh ! wat aku rambang mater .
mmg aku da pasang niat nak beli novel todayy .
coz duet agak byk sket . so aku nak lahh !
jalan jalan . adui !
manyak nyer novel2 besh .
ini besh , itu besh .
klau aku mnyak duet lahh kan , nak je aku borong sume novel tuh .
beshnyerr lahh !
mula2 aku pegang 1 novel nieh , BUNGA CINTA .
aww ! besh jgk sinopsis nyerr .
aku pegang dulu .
aku round2 lagik mane taw kott2 ade novel yg lebih menarik .
yess ! i found it .
aku bace sinopsis dye , aww besh sunggoh !
aku letak novel BUNGA CINTA tadi , aku amek novel PERCAYA ADA CINTA .
aku g kat chasher , then mengeluarkan duet sebanyak rm20.00 .
harge dye rm18.00 jer .
adui ! nyway aku gila sonok , coz dapat gak own novel nie .
haa . ader mase n ade duet lagik .
aku mao beli novel BUNGA CINTA pulak .
kumpul manyakMANYAKmanyak lahh !


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)