pengalaman ' K.O.T.O.R '


cam aku cte kat post aku yg bawah nie aku hang arinie .

kua tiga org ja , besh sesangat !
but disebalik kegembiraan tuh , terselit satu pengalaman ' kotor ' yg maybe x dpt aku lupakan .
aku ngn leha menyaksikan ' kejadian ' tuh .
andai boleh aku halang , aku akan halang .
x penah seumur hidup aku tgok barang _____________________________________
tapiiiiiiii hari nie dengan tanpe aku sangke2 kan .
yeah ! let's me story dari mula2 eh . ( ayat rojak buah )

story kami bermula disini ~
pagi tadi dalam kul 10.40 aku msj zatie .
tanye da ciap ka blom .
dye kate abes cte hanah montana kul 11 , dye ciap lahh .
aku pown wat lambat2 lahh sket coz zatie cakap cmtuh .
dah ciap mandy2 uh , aku tggu jelahh sampai abah dtg .
huh ! then zatie msj , " kteorg da tggu kat bustop da nieh " .
perrgh ! cepatnyer bebdk nie .
nyway tape lahh , aku pong da ciap an .
pastuu abah da sampai , teruss nek kete amek minah2 kat bustop uh . haha .
vvvvrrrrrooooooooommmmmmmmmmmm ! haha .
tade lahh munyik camtuh kete bapak aku tuh .
saje jerrr . wat sedap .
da sampai at bustop uh , minah2 tuh pown nek lahh Gen-2 bapak aku tuu .
hm . destinasi pertama ke MEGAMALL lahh .
kami nak tgok cte ZOO kat sane lahh .
then da sampai mega , nek2 beli tiket . huh ! ade kul 12.50 jerr .
mcm mane nie ? ade dalam sejam je nie .
then kami decide amek jelahh kul 12.50 tuh .
beli2 tiket . pastuu round2 tgok org men boling .
singgah kat tempat games jap . round2 jgk ! bosang lahh . hee .
nek lift turun bawah , g popular .
beli novel tuh lahh . zatie cam bese menuju tempat majalah dye lahh .
da abes round2 satu megamall uh , kami nek tingkat 3 smula .
wayang ade 5 minit lagi , sbelom masok kami share2 duet beli popcorn ngn air 100plus n strawberi .
cter zoo ! gila besh . saad bin minit . siot . klakar doe . hoho ~ bongekss !
huh ! kul 2.15 ptg kami kua dari wayang maknenyer cte da abes lorh .
helamak ! sejokk nak mamposhh . kua2 tuju toilet first .
dah abes tuh kami pikir nak g mane pasniee .
ECM ? yess ! ecm lahh . nak jejalan sane .
sampai sampai sane just makan je .
bak kate macek zatie " kte g ecm nie ntuk makan je ke ? lawak lak ase . haha "
da lahh food court yg kat atas skali tuh . hee ~
dan disini bermula tragedi tersebut !
mase kami jalan nak g ecm uh , kami lalu at blakang .
then tetibe ader kete waja nie cam nak ke tepi .
aiikkk . kami pong pelik lahh coz situ da xleh parking .
nape ngn org nie haa . aku cakap dalam hati ja .
x sangke plak zatie ngn leha terpikir same cam aku .
then aku tgok leha cakap " eeeeeeeeeee " .
aku ingat dye terpijak ape ke kan .
tapi dye tgok kat cermin tinkap org tuh .
bakpe pulak minah nie .
then aku nak melintas nak lalu kat blakang kete org tuh .
aaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhh !
org tuh _____________________________
( tape kan cte kat sini , sape nak bace , bace lahh . sape xnak bace , leh tutop mater oke )
org tuh ____________
dye takk pakai seluar , then _______ arh ! korg andai ar sendiri .
so bile tidakk pakai seluar , nmpak lahh __________________
eeeeeeeeuuuuuuu ! cepat2 aku alihkan pandangan aku kat tempat len .
cepat2 jugak aku berishtighfar . YA ALLAH ! ape sume nie .
mule2 aku pelik jgk , pesal ngn org nie .
so aku ngn leha je lahh nmpak .
zatie x pong ! dye kate dye x nmpak langsong .
kan besh klaw aku dapat jadi cam zatie .
aku tanakk tgok sume tuh !
ishh ! kotor betul lahh .
aku tafsirkan org tuh sbgai ' gile sex ' lahh .
india pulak tuh . gila sengal !
aku pon hampir terkedu . aish .
ape lahh malang arinie .
sampai2 kat ecm lepak2 kat tempat dudokk tuh
storymory pasal tragedi tuh .
zatie yg xtaw , mao taw sgt laahh .
so kami cte lahh kat dye .
dye pown turut same sebot ' eeeeeeeeeeee '
pastuu kami stop sampai situ ja sbb tanak pikir coz nak g makan mase tuh .
leha ckp dye da jmpe org tuh hampir 3 kali da .
msok nie 4 kali sudaa ~
org tuh mmg cmtuh . bodoh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
arrgghh ! otak aku da kotor .
aku takk penah tgok mende2 camtuhh .
kenape aku yg ternampak nie ? YA ALLAH !
nak jalan kat benteng uh , lame parak arh !
da lahh aku pakai kasot . sakit gila kaki siot !
nak je jalan x pakai kasot nie . haha .
nnty org ckp mnde lak .
oopsss ! itu idea zatie loe .
sampai2 benteng , aku truss cabut kasot tuh .
ouh !!!!!!! lega gylerr .
aku snapsnap jap .
lepaklepak depan sungai mendamaikan ! hee ~
dalam kul 6 kami pong melangkah ke bustop ntuk tahan teksi .
huh ! abes cter .
ape yg pasti . itu pengalaman kotor bagi aku .
ntah ape shial arinie ntah .
aku harap pengalaman uh x mungkin berulang lagi .
may god bless me ! insyaallah ~


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)