kami d'alamodaa !




HAHA . weyhh semalam saya pegi jalan jalan
carik langsir kat alamodaa .
umi kate nak pegi petangg but abah ngantok gila .
terpungkang dalam bilik sudaa ! hehe .
umi kate g esok lahh . thats mean todayy sabtu .
hm . bila bincangg2 balek g malam nie lahh pulak .
mule2 aku maleh g gak sbb nak un9 .
but cam sedap je pegi jalan malam malam nie .
bukan sokmo , so aku nak pegi lahh .
pastuu dalam kul 7.30 mlm uh aku gadoh ' manje manje ' ngn akak .
dye tuu suke sgt berebot tudungg hitam ngn aku .
ish mase tudung uh berkulat dalam almari tade pulak nak amek .
setiap kali aku nak pakai mesti dye nak jugak . sebel gila !
naseb bek hati aku lembut sket malam tuu .
bia lahh aku ngalah pakai selendangg . cian lak kat dye .
so ciap2 diri . semangat lak aku nak kuar malam nie .
amek angin malam mesti besh woo !
tunggu abah balek dari masjid je lahh .
kul 8.15 mlm baruu kuar .
adek xmo ikut even kena pakse .
suke sgt kawan ngn dak ' belakang ' uh .
hm . mase kete abah nak belok kat simpang kuar dari rumah aku tuu .
adek ngn mmbe2 dye ade lepak2 at situu .
ade mamat nsem nie pandang je LOL .
aku pandang skilass je lahh coz aku tgh layan nset .
dye pandang sampai belakang . AHAHA .
rugi nye aku x pandang tadii . hoho ~
ngarott ja ! birahh nak mampuss laa macek ain nie . HAHA .
sampai2 kat alamodaa uh abah tinggal kteorgg kat situu sejam .
jalan jalan cari langsir yg sesuai .
ye lahhh ! bilik bilik kat rumah aku x penah letak langsir .
just letak mende uh yg macam bilik budak2 uh .
nak terangg pown x reti .
but bukan lahh x mampu beli tyme uh .
tapi atas kemahuan sendiri xmo letak langsir .
tapi tahun nie kena letak jugak .
kang adek2 sedare datang raya nnty maen2 tarik lagi mende alah uh .
ahh ! cantik lahh bilik aku nnty .
bilik pown sebelom pose nie nak cat wane PINK !
perrggh ! terserlahh kegadisan weyy .
aku ikot ja .
oke cite kat alamodaa tadi .
bosang LOL .
aku mane care sgt pasal2 mende nie .
so aku wat muke sumbat sudaa . AHAHA .
abes critee .
akak ngn umi je care .
then abes uh cepat2 blahh .
tempat2 cari langsir ngn baju kurung lahh paling aku malash skali .
membosankan !
kuar dari alamodaa uh . ingat an abah tade lagi .
HAHA . abah da tunggu dalam kete daa .
hm . ingat nak g sale kat depan alamodaa uh .
abah kate g je lahh .
so kami pown go on je lahh .
jalan jalan tgok baju .
huh ! nampak kasot crocs lahh .
akak yg beli .
weyy ! cumell gok .
tapi malangnye aku x minat langsong same skali .
da dekat kul 10 uh .
naek kete g umah mak ngah plop .
nak suh mak ngah jahit langsir nie .
hm . ngantok gila aku tyme nie .
petang tadi tidow kejapp ja .
nak tertidow da umah mak ngah tadii .
umi nie lahh borak borak x ingat dunia .
aku , abah , akak da ngntok sudaa ~
cepat lahh umi !!!!!!!!
aku g cuit cuit kat umi .
but sbenarnye aku lapar nie .
memulas perut nak makan .
dalam kul 11.30 mlm baruu balek daa ~
dgr walkman dalam nset akak .
terbuai buai aku LOL .
tertidow japp dalam kete .
adui ! pesal lahh cepat sgt sampai .
bukak bukak pintuu pagar .
masok cari makanan teruss .
aku kebuluran da nie weyy .
hm . lepas gian aku . HAHA .
kul 11.59 mlm sudaaa ~
then masok tidow lahh !



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)