menyesal lahh !


pada petangg 4 januari 2010 , iaituu seharii sbelom skola dibuka .

aku telah melakukan satuu kesalahan besar dalam hidup aku .
and mungkin aku x dapat maafkan diri aku sendiri atas kesalahan aku buat nie .
ish ! betapa bodohnye aku saat nie . terlalu amat bodoh lahh !
nyesal x sudaa aku .
aku x dapat nilai yg mane permata yg mane kaca .
huh ~ aku telah kecewakan seseorgg .
aku nie selalu bertindak melulu ja .
mase dia ade kat depan mata aku , aku langsongg x hargai dia .
bila dia dah jaoh dari pandangan aku , baru aku terasa gila gila kehilangan dia .
baru aku tergedik gedik nak ingat kat dia .
org tua tua ckp > sesal dahuluu pendapatan , sesal kemudian tidakk bergunaa .
hm . mmg da x bergunaa pown .
dia dah jaoh dari aku .
hanya air mata yg menemani aku tatkala kerinduan menerjah .
aku sgt2 rinduu nak dgr suare dia yg ' unik ' tuu .
sgt2 rinduu nak tgok dia senyum .
sgt2 rinduu nak pandang muka dia yg amat2 sweet tuh .
and paling sgt2 rinduu nak tgok saat dia ketawe .
aku tahuu harapan aku nie just tinggal kenangan .
but aku akan simpan harapan aku nie bila jumpa dia kembali .
aku harap harapan aku nie dimakbulkan .
aku sgt2 miss setiap moment yg berlaku last year . gggrrrr !
terlalu sgt2 .
walaupun moment tuu x semanis seperti yg aku impikan ,
but sedikit sebanyak memberi kesan yg mendalam dalam hidup aku .
dia menceriakan hidup aku semulaa .
kehilangan dia memberi sejutaa penyesalan dalam hidup aku .
aku x hargai langsong mase dia ade .
sampai lahh aku amek jalan pintas dgn mnx ______________________
sampai saat nie aku x dapat lupakan ape yg aku dah buat kat dia .
yg buat hati aku makin bertambah menyesal lagi bila dia pasrah je aku buat pape
kat dia , dia still bole tersenyum + tegur aku .
saat tu aku rasa syg aku makin membuak buak ntuk dia .
tapi menyesal time tuu langsong x bergunaa daa .
aku harap sgt2 dia maafkan aku atas keterlanjuran aku tuu .
tapi tade sorgg pown tahuu tntang ' rahsia besar ' aku nie .
nie terlalu personal , bia aku jela yg tahuu .
aku ta tahuu , sampai bila aku nak simpan rahsia nie .
yg pasti aku akan simpan rahsia nie serapi rapi mungkin sampai bila2 .
hanya tuhan je yg tahuu hati aku cmne skang .
penoh dgn penyesalan !


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)