kantoi sudaa ~


errr ! arggghhh ~

todayy terkantoi dgn umi .
umi g amek nset aku tadi .
bengang gila aku tyme uh !
tadi umi suh g jemur kaen , aku kate jap lagi arh .
then nset aku letak at atas katil .
sempat sempat je umi g capaii .
perrghh ! da lahh mmg umi mmg lame mengidam nak bace msj2 aku tuh .
then todayy dapatt sudaa ~
eeeee ! gila sengal lahh .
aku abes berebott da dgn umi .
lastly x dapat jugak ! errrr !
mane x nyer , stiap kali umi mnx nak tgok nset aku .
msti macam2 alasan aku utarakan daa ~
OMG ! da lahh manyakk rahsiaa dalam tuh . hoho
macam2 jeniss msj .
msj shahrul , msj abg danish .
then ade lahh msj dak laky len n mmbe2 .
majority nye msj SHAHRUL .
dalam 100% uhh .
90% msj shahrul , 10% msj laen2 .
aku syg nak padam msj lame2 .
if aku boringg , aku bace . HAHA .
da lahh msj2 dye ' 18SG ' belake . adoyai !
msj kotor ?
msj mngarot ?
msj bengong2 ?
msj gatal2 ?
msj bdk bawah umor taleh bace ?
sume kat atas nie ade !
arrggh ! bahaye lahhh ~
but , naseb bek mnyak aku da delete daa .
klaw x , bertimbun2 lahh dalam inbox aku tuh .
eee . aku pown takott klaw tetibe umi amek secare mengejutt mcm nie .
gerenti kene perli abes2 lahh ! maluu aku doe .
but naseb bek jgk msj2 uh kat bawah2 .
kirenyer msj lame2 , yg last year punyer .
bolee jugak aku kate kat umi msj tuu da lame .
dalam hati , doa mnx2 umi x bace sampai abes woo ! huhu ~
ouh ! jangan lahh , klaw x lagi naye aku .
HAHA . then ade orgg call umi .
fuh ~ lega gila .
x dan umi nak bace semue .
umi pulang gituu je kat aku .
maybe dan bace separuh ja kottt .
nywayy , kena jugak tempiass perli tu sket2 . hehe .
err . aku x kesah sgt doe .
sbb yg kat atas2 x bahaye sgt . HAHA .
huh ! aku hope2 perkare camnie x berlaku lagi .
aku abess cover da nset aku tuh .
jgn wat aku gabraa kali kedua .
adui ~ dalam mase yg same , aku maluu jugak lol !
ahhhhh !


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)