no captionn koyt !


nah ! PERHATIAN PERHATIAN ! ader 2 orangg hambe allah nie kann
nmpak cam jelesh bebenarr lahh dgnn saya .
dorangg jelesh sbb saya lebeh kuross dari dorangg ! HAHA .
suspekk pertama > SHAHRUL HAKIM .
" ain ! pless lahh makan byk2 sket . kuross je . tade isi lahh . berisi lahh sket syg oii "
suspekk kedua > ANIS NUR NAJWA .
" awok nie makan x gemokk2 jugak kan ! suatu ari nanty msti awok gemokk jugak lahh ! "
eeeuuuuu !
pleshh lahh sygs2 kuuuu .
bukan saya x makan but hampir setiap harii melantak je keje saya .
tade rezki lagii nakk gemokk , nak wat camne .
HAHA . nmpakk sgt lahh dorangg x senang dudokk tgok saya kuross cam lidi .
x berzat langsonggg ek pong ! HEHE .
wait n see lahh korangg2 ehh .

haaa ! saya ade jumpe 2 statements nieh .
1) ketawa boleh menurunkan beratt badan !
2) ketawa berlebihan buat jiwa kita mati !

nah ! statement pertame uh i agree sesgtt lahh .
patot badan saya x naek2 , kuat ketawe so berat badan x sempat nakk naek . HAHA .
patot saya makan nakk mamposs pong !
x gemokk2 jugak nie .
tapi beratt saya 54 kg sudaa ?
berat lahh tuh .
hah ! berat badan ke berat tulangg belulangg kott .
HAHA . do i care ? saya x kesahh langsongg lol . sket x kesah tawuk !
lambat lagi saya nak amek tahuu . ape yg ade depan mater , saya sambar jer . hee .
tapi kann . saya rase saya da gemokk .
dorangg je kate saya still kuross . so salah sape nie ? adui ~
klaw dengki tuh , cakapp je lahh .


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)