pegi mam lahh !


haa ? ade org tabur fitnah at aku ?

lahh ! kao nie tade keje lenn ke haa .
koa tawuk x , buang mase jelahh klau kao nak menn fitnah aku pongg !
sbb aku x akan layan lahh .
so , nmpakk sgt kao dapatt dose keringg kat situu lol .
kao x takott ke masokk neraka sbb fitnah org sedangkan org tuh x penah buat ape yg kao cakapp tuh ?
haissh . semakin hari semakinn aku x paham perangai manusia nieh .
padahal byk lagi bnde lenn yg lebeh penting , fitnah jugak kao pilih kan .
huh ! kao kate aku minum arak lahh pe bende lahh ?!! sumber drpd zatie .
weyh ! agak2 lahh klau nak fitnah pown kann .
melampau sgt lahh bunyi tuh !
tgok lahh camne gaye aku , if kao tgok pown kao takann fitnah aku camtuh skali lahh doe .
mak bapakk aku da didik aku elok2 da .
aku x lahh sehipokrit kao kan .
depan baek nak mampuss aku tgok , blakang jahat camnie skali kao rupenyerr .
mule2 mmg aku terkejott gila bila dapat tawuk org yg fitnah aku tuh
FARAH ATHIRAH !
ya allah ! last year baek gila dgn aku sbb dye tahuu aku kapel dgn shahrul .
aku x sangke lakk dye fitnah aku ngn shahrul camtuh .
aku tahuu dye mmg x puas ati , so aku lupakan jelahh .
bila aku dapat tahuu storyy dari zatie pasal nieh ,
x semena2 dalam hati aku tanam perasaan benci + dendam kat dye .
susahh aku nak benci org nie , but _____
if org tuh da buat dajjal kat aku , prasaan bencii tuh datang dgn tetibe .
aku x nak berdendam .
butt aku x habes pikir lahh kenape dye sanggop fitnah aku camtuh .
sedangkan aku x buat salah pape pown kat dye .
naseb baek zatie jadi best back-up aku .
klau tade zatie , mungkinn aku x tahuu crite nieh .
hm . nyway tengs zatie !
walaupon zatie baruu kenal ain x sampai setahun ,
dari gaye zatie jadi back-up ain tuh , cam zatie da kenal ain bertahun-tahunn .
ain hargai sgt2 lahh !
kawan camnie lahh sbenar2nye aku carii .
oke finee lahh ! terus terangg aku cakapp .
aku x brape terase sampai dalam hati lahh fitnah tuh .
tapii sdikit sbyk sedeh jugak aku .
dalam diam ade jugak org yg x puas ati ngn aku .
hmm . zatie cakap name aku da terkenal kat smk bukit rangin tuh .
hah ? aku skola smk paya besar .
aku x herann lahh , sbb bukan aku dgr pown kann .
aku bukan skola situu pown . HAHA .
lagipown buat ape nakk rase bersalah klau kite x buat rite ?
aku pown x rase bersalah langsongg lahh !
so , lebeh baek aku buat diam sudaa ~
one moree bukann luak pape pown kat aku kan .
bia lahh dorgg dgn dose2 keringg dorgg uh .
selagi aku boleh bersabar , aku akan bersabar .
klau sampai mase aku da x leh nak bersabar , zatie tolongg ingat kan ain ntuk bersabar ehh .

p/s : terima kasih sbb fitnah ko tuh wahai cik farah athirah .
sbb ko , aku jadi popular kat skola ko tuh taw .
lebeh popular dari ko . ahh !
harap muke je agak cantek .
tapii hati busokk , x guna lahh bitch !!
pegi matii lagi bagusss !!!!!!!!!! arrggghh !!


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)