zatie kacip + my buddy saya ugak !


ouh ! zatie bagi ain kacip fatimah ehh , oke2 fine ! ain kasi lassinda cafe lahh . lain dari yg len gak . nak maklum balas ttg kat entry blog dye yg mengata kan saya nieh kacip dye . HAHAH . yeah ! once upon a tyme . hah ! merapu penyapuu betull . booo ~ oke straight 2 da point . aku pown anggap zatie uh ' KACIP ' aku jgk ntuk this year ! ntah nape aku selesa kawan ngn dye walaupon baru knal x sampai stahun . lagi pulak duduk sebelah menyebelah ini . first2 masok kelas uh aku x kenal pown dye , x taw pulak akhirnye sampai seerat nie . even kekadang attitude dye meng-sebel-kan diri aku . haha . ayat keling . perangai dye oke2 jer . baek 95% , kurang baek 5% . oke x ? bagi aku lahh . dan perangai dye tuh kekadang wat aku gembira . kami gelak ketawa sesama . dgn perangai aku yg agak kebudak-budakan nie camporr idea crazy2 dye tuh . wat kami selesa bersame . mcmnie lahh kwn yg aku cari . n the most thing that i like about her ___________ ain suke bila tgok zatie ketawa !!! awww ~ nie bukan nak amek aty ke pape . truely oke ! huh ~ manisss doe . aku pown ketawa x semaniss ituh . ish ! mnyak makan gula-gula ini budak . HAHA . kembang semangkuk zatie lepas bace nie kang . but yg wat aku agak terkilan sket , aku nak belanja dye tgok wayang tyme kua smlm . mmg aku ade niat da . but takott leha terase pulakk . huh ! maybe next tyme oke zatie . aku suke kawan ngn dye jgk coz aku nampak dye boleh jadik pendengar setia , leh share2 prob klau gadoh ngn kawan laen . u're a good listener lahh sygss ! but ___________ ntuk share2 rahsia aku ngn dye , aku x terpikir lagi . aku takk yakin . oopsss ! maaf zatie . ________________________ aku sronokk gila bila dapat bergurau2 dgn dye . cik zatie pandeyy wat lawak sampai aku saket perott nak ketawa . tahun nie paling besh skali lahh ! but2 jgn ade org salah phm terhadap kemesraan kami nie . jgn tafsir yg bukan2 ! huh ~ korg jelesh ? sbb korg tade kann . stupidd ! ain harap kte kawan ntuk slame-lamenyerr . adui ~ sedeyh ase coz zatie nak pindah sudaa ~ huhu . tapi nak wat camne . redha tuh penting !


p/s : sume yg aku tulis nie truely oke ! . tade tokok tambah oke ! datang dari hati yg ikhlas lagi suci . tade niat nak dapat pujian atau nak membodek jaoh skali nak suh zatie blanja makan2 . haha . zatie my buddy boo sokmo ! sygs macek lahh . *wink


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)