ahh JERAWAT !


woot woot , penat naa engad pasal naa post entry niee . ngee!

haa . awok2 naa tahuu taa *terlampau gedik .
setelah setahun lebeh tolak tambah bahagi darab semua tuu saya tunggu ,
akhirnya , belang belang kat pipi saya niee hilang juak deyh .
2 hari lepas baru perasaan niee :) ngee!
say NO BELANG BELANG anymoree lahh . haishh .
bersusah payah saya jaga muke niee tanak kawad tahun niee taw .
just bulan 4 hari tu je ade kursus kenaikan pangkat KRS .
terpakse and dipakse pegi . taa rela ! tapi sukaa . HAHA .
dan sekarangg da tade belang belang yang terwujud ketika saya pakai tudongg :)
dua ronok kott :)
next year tatao lahh pulak . kawad kawad kawad .
stress gila dgn perkataan niee .
dahh laa saya dah ade pangkat , mesti kenaa take-over and berpanas lagi lahh .
ohh , tanak dahh BELANG BELANG weyy :'(


now , yang dirisaukan adalah JERAWAT ! ngee .
huh ! umi marah gila bila tahuu banyak jerawat yang tercipta di ruang pipi saya niee .
bila umi tanye " eh , byk betol jerawat kat muke awok niee . haishh "
and jawapan saya mudah saje . " hormone lahh umi , biase lahh umur macam niee mmg tgh gatai "
umi pongg cakap dalam hati , " pandai anak aku menjawabb " ggrr .
saya pongg taa tahuu lahh why dgn saya niee .
bila berangan lahh contohnye , mesti jerawat naek lepas tuh .
kadang kadang takot naa berangan , termenungg dan berkhayal .
tapi tuu hobi saya . mane bolee ditinggalkan okayy !
tape tape saya akan berusaha ke arah laen kott . HAHA . *sabet ? ngee !








Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)