bersahur di rumah tok :)


saje naa masokkan entryy niee . ngee!

gila sengal kod saya .
saje jugak naa storyy yang spanjangg bulan puase niee saya sahur kat rumah tok .
mula mula mmg bangkangg amat cadangan umi niee .
ye lahh , sahur pukol 5.00 pagi ,
then balek balek je siap siap naa ke skolaa pulak .
rase macam taa cukop mase jer arkk .
sahur kat rumah tok pongg bukan apee ,
kesian dekad tokki and tok dudok berdua je .
so klau saya satu familyy datang , riuh sikit lahh waktu sahur dorangg .
tapi mmg besh lahh dudok and tidow rumah tokki .
pegi dalam pukol 11.00 malam and masok bilik teruss tidow
if esok hari skolaa .
umah tokki besar , so bilik pongg besar lahh jugak .
saya satu familyy dudok dalam bilik tengah tuu .
tidow atas toto jer , even atas toto pong .
gila sedapp meyh :) mmg seronok gila amat .
senangg cakap mmg sangatsangat lenaa .
dahh lahh sejokk gila , rumah kampongg mmg cmtuh .
if dudok dalam bilik kat rumah saya pongg ,
taa rase se-enak niee tawuk .
tapi klau hari ahad yang hari esoknye naa skolaa ,
mmg agak kelam kabott sikit lahh kami 3 beradek .
dengar lahh pagi pagi abah berteriak or blebe soh kami cepat siap .
so tutop telinga and siap cepatcepat .
tokki pongg saya tgok sangatsangat macam happy je sbb kami ade .
tade lahh sunyi sangat .
dgn suare saya yang menggamat kan dapur tuh ,
cukop sudaa mengambarkan betapee meriahnye suasana didapur ketika itu .
dgn ruangg dapur rumah tokki yang cukop strategik and besar gila tuh ,
sudaa cukop ntuk saya bergerak ke sana ke mari .
bangon bangon je terus masok toilett cuci muka and berus gigi .
then teruss makan lahh .
sbb umi dahh bangon lebeh awal dari kteorangg , 4.30 pagi .
kteorangg 5.00 pagi baruu bangon .
kesian dekad umi kadang kadang .
tade lahh macam rumah saya , agak sempit kodd .
" ain , kau kutok rumah kau sendiri tuh . hehe "
so saya gumbira sangatsangat dgn keputusan umi yang naa bersahur rumah tokki tuu .
yehaaaa (!)


p/s : ayah longg balek dua hari sebelom raya .
teda sabar meyh mahu jumpa sepupu sepapat saya kat SARAWAK tuh .
RAIHANA , cepatcepat tahuu balek kuantan .
taa sabar amat mao jumpaa kamu niee dear :)






Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)