i'm sorryy !


seriously , saya mmg dahh tawar hati dgn attitude yang

awok tunjukkan setakat iniee .
saya sangatsangat taa sangka ,
disebalik perwatakan awok yang bagi saya senang bila berdamping dgn awok ,
terlindongg 1001 sikap awok yang bolee buat orangg termakan hati dgn awok .
ntah why ,
sue and myra yana , saya dahh kawan lame dahh dgn dorangg .
lebeh lame dari saya mengenali awok .
but kenapee dgn mendampingi dorangg saya taa penah ,
terase hati , menjadi seseorang yang sangat touching , sensitif and selalu makan hati ?
kenapee ketika saya cube mengenali sikap awok ,
saya dapat merase semua tuh ?
i admit , sebenarnye awok seorang yang sangat kasar daripada tafsiran saya .
and awok akan tunjuk itu bila awok sangat marah dekat seseorang kan .
saya jugak mengaku , saya selesa apabila mengenali awok setakat niee ,
dengan awok ,
selalu bikin saya ketawe segala macam bagai ,
saya taa dapat rase bila dgn mmbe yang laen .
dengan awok jugak ,
buat saya selalu menitiskan air mata dgn secara taa disangke sangke .
saya cukop sensitif dgn apee yang awok lakukan yang tidak disenangi hati saya .
menyesal ke saya mengenali awok ?
arrgghh ! hanya ALLAH je yang mengetahui perkara ituu . mungkin 50-50 .
bukan saya pintaa naa terlalu sangat ,
sensitif , termakan hati , kuat touchingg .
but semua tuu datangg dari hati , ta bolee dipakse pakse kan kalau dea naa keluar ?
kadang kadang hati saya seringg bermonolog ,
kenapee aku bersikap sangatsangat sensitif bila dgn dea ?
ntah ! selalu nya persoalan tuu dibiarkan sepi .
saya pown taa tahuu ape sebenarnye saya mao .
apee yang awok tulis dalam blog tuu sangatsangat menyentap hati saya bila baca .
saya taa sangke bahase awok sekasar tuu . nauzubillah !
apee yang dea tulis , bia saya dan dea je tahuu .
korangg taa perlu lahh naa amek tahuu .
akhir kata , if awok tanak kawan dgn saya dahh lepas niee , tape lahh .
saya redo , hm sape lahh saya naa berkawan dgn awok kan .
awok cerdik , saya addmath and akaun pown K.O .
harap karangan je bolee score .
tapi jaoh disudut hati saya , saya naa cakap .
saya minta maaf sangatsangat .
ikhlas ke taa ikhlas . bia ALLAH je lahh yang tahuu .
tapi mmg saya ikhlass :'(

tapi ade satu benda kebaikan dea yang saya harus kenang kenangkan balek ,
bila berlaku perubahan terhadap emosi or sikap saya .
dea orang first yang dapat tangkap mengenai perubahan tersebot .
jadi , hati saya sedikit lembut ntuk perkara itu .
bia lahh ntuk kali iniee saya pulak mengalah dgn awok .
umi saya penah btaw ,
" klau orang tuu buat jahat or pape lahh yang kita taa suke ,
cuba kenang kenangkan balek ape kebaikan yang penah dea buat kat kita dulu "
sbb semua orang unperfect bukan ?


p/s : fyi , text niee saya tujukan ntok kawan saya ,
NUR IZZATI AMIRA ROSLAN .


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)