gumbiraa !


hm . semalam aku ade add sorangg abg nie an .

abg pra-U kat skolaa aku tuh .
aku tertarik tgok paras rupa dye tuu .
ta kachak mane pown .
ntah nape aku tertarik tgok muke dye .
semartt kott . HAHA .
soleha pown mengakuinye .
sshhh ! solehaa , kite jadi secret admire dye sesame ehh .
hm . aku ingat name dye .
muhammad khalis mustaqim .
mati mati aku ingat name dye yang tuu .
sbb aku dgr macam mmbe dye panggil khalis je .
and semalam aku add .
YA ALLAH !
name sebenar dye .
muhammad hanis mustaqim rupenyerr .
cam name perempuan pulak nee :)) hehe .
khalis = hanis .
sebutan pown nak hampir hampir ja kan nee .
tape . muke cam perempuan pown ade nee .
lepas balek skolaa aku nampak lahh abg nie .
dye tunggu bas , aku tunggu bapak aku weyy .
hampir setiap hari lahh .
aku macam nak cepat cepat ja sampai at
tempat yang selalu aku tunggu lepas balek skola uh .
nak tgok ja nee . :)) *peace yaww .
ta salah kann ?
pastu dye post kat wall fb aku .
" patot cam penah tgok "
yehaa ! dye prasaan jugak aku . HAHA .
suke suke !


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)