oppss ! saya cemburuu :))


smalam sue cakap .

dye , zatie , soleha , fatin tipah and keryah hang .
huyooo ! sgt2 besh dorangg selalu dapat hang petang2 .
dalam hati aku nie hanya ALLAH je tahuu sebesar mane perasaan jelesh aku tuh .
jelesh sikitt ja . HAHA .
tapi still terase lahh .
coz aku ta dapat rase ape yang selalu dorangg rase tuh .
dapat selalu kuar , lepak lepak , g pasar malam .
aku ? just terperap dalam rumaa cam puteri lilin pulak .
kuar pong kena kuar dgn abah je .
bukan aku taleh kuar dgn dorangg .
but jarak rumaa kteorangg yang ta membenarkan aku kuar dgn dorangg . :((
amat2 sedeh .
ishh . nape lahh aku dudok jaoh . cakap aku dalam hati .
klau ta , mesti dapat2 hang alwayss dgn dorangg kan .
aku tahuu dengki mendengki tuh ta baek ntuk kesihatan .
but aku dengki pasal nie ja .
tape kann ?
and2 aku dahh cop sue nanty nak raye same same .
eh eh sue !
arrgghh ! aku ta kire , na jugak ! hehe .
ishh . lambatt lagi nee .
puase belumm lagi .
aku dahh excitedd terlebeh . *terlebeh sudaa ~
bia lahh .
orangg laen taleh cop sue ehh .
aku dahh cop dye .
yurp sue !
kite adek beradek last2 kan ,
kenaa lahh same same kan .
ta gtuh ?


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)