hopefullyy dear :)


hurm , tadi saya sajea je lahh kan naa bukak fb si budak comell niee . entahh kenapee hati saya naa sangat bukak dea punye fb tuu . terdetik lahh . for sure , saya sangatsangat rindu kat awok lahh . then mase saya check it up dea punye profile fb tuu , saya tgok dea berkumen kumen dgn mmbe dea lahh , lelaki taw . hm , dea cakapp num dea kena block sudaa . YA ALLAH ! patot pongg dea langsong taa msj saya . 2 bulan dahh . pelik juak sebelom niee . tetiba senyapp , klau taa dea lahh yang paling havoc sekali tanye saya buat apee jeh lahh . saya engad dea dahh lupa kat saya ohh , but but sangkaan saya meleset lahh . tapi saya tertanye tanye , pesal pulak num dea kena block pulaknye ? takan taa guna pulak . ish3 . tapi hopefully sangat , dea taa lupa num celcoming saya tuh . masyaALLAH . minx minx sangat niee . saya tamao lost contact dgn dea lahh . sangatsangat sayang dea kott .

heyy si comell ! if awak dahh tukar num baru nanty kann , please lahh contact saya keyyh . saya naa mule kan dulu pongg , saya mane ade num baru awak tuh tahuu .
okayy ! sangatsangat berharapp dear .







Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)