maaf ! sgt2 terase hati dgn awak ~


maaf ! saya sgt2 terase hati dgn attitude awak .

oke ~ hari kamiss kott ta ingat dahh .
saya nie mmg suke selalu buat orangg marah .
but semua tuu just gurauan biase biase .
and biase lahh .
hampir ' tiap tiap ' hari saya gadoh gadoh manje dgn budak nie .
mmg saya suke klau dapat nyakat budak nie .
ntah lahh klau dye amek seriuss and ta suke saya gurau gurau camtuh .
tapi klau saya ta mulakan , mesti sunyi .
dye kan ta pandai dalam bab2 nie , selalu seriuss ja .
then hari tuu saya buat ape ntah kat dye .
niat saya nak bergurau ja kan .
dye tolak kuat barang barang yang ade kat atas meja saya .
hah ? aku bergurau ja , nape nak buat sampai camtuu sekali ?
bisik saya dalam hati dgn nada yang agak sedih .
tersentapp saya tyme uh .
so saya buat senyapp ja .
siapkan correction yang teacher suroh buat tuh .
perasaan sensitif saya datang balek ! ggrrr .
niat nak berdiam diri just stop sampai situu je
bila dye mula tegurr saya .
macam tade pape yang berlaku pulak .
saya pown buat biase je lahh .
tanak melayan sgt perasaan sensitif saya nie .
saya pujok hati saya supaye jangan berperasaan cmtuh .
rase BODOH lahh pulak klau asek melayan ja kann .
ta jadik kerja kang .
bia lahh saya makan hati sorangg sorangg dgn orangg disekeliling saya nie :((
tapi kan this year lahh paling manyak sekali saya
tersentuh + makan hati + berjiwa sgt2 sensitif .
and yang paling2 penting .
this year lahh paling manyak sekali saya MENITISKAN AIR MATA .
menitiskan air mata sbb ' dye '
menitiskan air mata sbb ' budak nie '
saya sia sia kan setiap titisan air mata saya
dgn menda menda yang ta berfaedah camtuh .
sgt merugikann :))
sbelom nie air mata saya sgt2 lahh berharga
ntuk dikeluarkan .
tapi this year terpaksa berdepan dgn orang orangg yang
' ringan mulot ' .
jadi terpaksa jugak lahh saya terimaa hakikat
saya kenaa terimaa bait bait kata
yang terkeluar dari mulot dorangg .
terpaksa menjaga hati sendiri klau terlukaa kann .
skrangg saya dapat terimaa hakikat nie .
tuh lahh last year happy + ceria gila dapat mmbe yang tade masalah dalam ' bercakap '
this year kenaa lahh sedih + nanges pulak dapat mmbe yang ' ringan mulot ' kan . (!)
baruu deal :))


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)