grr ! buncett nieh .


huh ! " eh2 ain . nampak macam berisi ja nie . HAHA . manyak makan ekk ? " deyy ! agak kurangg hajar hambe ALLAH sorangg nie . but2 aku pown mengakui jugak kate2 budak nie . ish ! yang paling aku geram nie perutt aku dahh buncet nie . caye dokk ? ce tgok . hehe . camne semua nie bolee berlaku nie . terlebih melantak ? bukan ke aku nie mmg dari dulu kuat melantak . dulu tade pulak tunjuk tanda tanda nak buncett . sejak dua menjak nie lahh kott . but aku ta amek pusingg . makan tetap makan . HAHA . taleh bla lahh weyy . ari rabu tuu tgok lahh majalah dara.com kan . semua excited gila tgok baju baju dalam uh . part part yang long dress uh semua tuju at aku je . mentang mentang lahh aku antare golongan tertinggi kat situu kan . so macek zatie , lehaa cakap cantik klau aku pakai . huh ! nak ketawe aku dibuatnye . but aku sekadar senyum senyum je tgok khayalan dorangg . ish ! camne lahh gayanye if aku pakai dgn perutt yang buncett nie ? hehe . hurm (!) aku pong sebenarnye teringin bagai nak gila nie tahuu ta . teringin mao pakai long dress cam uh . dari bentuk fizikal aku pown membolekan aku pakai long dress cam dalam buku uh taw . amat amat cantik ! HAHA . and kena lahh manfaat kan ' anugerah ' yang ALLAH kasi kat aku nie kan . tapi setakat nie ta mampu lagi aku miliki . kan besh dapat pakai tyme raya . teruss kan berangan cik ain oiit ! berbalek ceritaa buncett tadi , nah ! aku nie dulu nak sgt gemokk . now buncett teruss daa . hoho ~ sgt2 tidakk menggemari situasi ini . tuh lahh minx lagi ehh . minx yang laen , dapat yang laen pulak . gini lahh manusia kan , ta reti bersyukur langsongg . (!)


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)