pelangi HATI ain !


mereka adalah jantongg hati saya .
mereka juga adalah nyawa saya .
tanpa mereka , mungkin saya ta dapat berdiri teguh seperti sekarang .
mereka amat amat bermakna dalam hidup saya .
mereka menyinari hari hari saya seindah pelangi .
and paling penting mereka mampu membuat saya mengukir sebaris senyuman .
mereka jugak mampu membuat saya ketawa terbahak bahak melihat keletah spontan mereka .
perasaan yang ta mampu saya tafsir dgn kata kata .
mereka adalah hidup saya . buah hati saya .
even saya ada kekasih , sahabat tetap numbor satu dihati saya .
mereka tetap terHEBAD | terBAEK | terCANTEK dihati saya .
zatie + soleha + sue + maziah + dila + myra yana + dila + mucet + keryah .
tengs foe everythingg dear .
terimakasih sebab menceriakan hari hari ain (!)
terimakasihkawan (!) tade ape yang lebeh bermakna selain korangg semua :))


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)