terharuu :((

semalam punye semalam kan , eh eh semalam lahh . tyme EKONOMI ASAS cikgu praktikal aku tuh kasi lahh ktorangg nie tgok vid vid yang sedikit sebanyak menyedarkan aku yang tgah ' lalai ' niehh . ehee :)) macam macam woo ! then cikgu sharifah masok pulak bukak slide ARWAH CIKGU KAMISAH . arrghh ! gilaa sedeh LOL . first first kuar uh ayat ayat sedeh ntuk arwah cikgu and lagu lagu ape ntah . mmg menyayat hati betol . huhu . then macam macam gambar cikgu selama cikgu bertugas kat skola niehh . dahh lahh lab ict tuh cikgu tutup lampu , sayu je rase . lame lame . perrgghh ! setitis air mata aku mengalir dan lagi dan lagi . amat amat terharuu . dorangg yang lain pown same jugak . arwah cikgu ngajar aku dahh 3 TAHUN doe , mmg kejam lahh klau aku ta terase kann . tapi yang ta bolee blahnye , ta bawak handkerchief aku yang wane coklat or pink tuh lahh pulak . ntah ilangg mane ntah ! kesat air mata kat tudongg ja lahh . okayy lahh ! sampai situu ja . tatao na storyy ape lagi . mata tgah mamai lagi niehh . ahaaa :))


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)