___WIFI____


HAHA . waaa !

umi dahh tukarkan
dari BROADBAND kepadaa WIFI .
P1 W1MAX !
huyehh ! terase besh lahh pulakk .
but lembs sket lahh .
tape tape . nanty okayy lahh tuu yukk .
now , umi tadop alasan nak amek broadband lagik oke ! HAHA .
mendaa alah nie akan sokmo ade dalam bilik aku .
but pape pong !
BROADBAND paling terPANTAS .
ta saket hati pong gunaa .
and2 hope2 WIFI nie pong sePANTASS ituu jugak .
baru baruu lagi kott .
patot lembapp semacam ja .
hm . nywayy kan ta sangkaa pulak umi mao tukar .
HAHA . sukaa sukaa !
dahh puass kot gunaa broadband nie .
huh ! makin bertambah majuu familyy aku sekarangg weyy .
hm . stakatt nie dahh cukop segala-galanye dalam rumaa aku nie .
perfect dahh !
semuaa ade . macam astro . HAHA ~

pssstt ! tapi xmo cakap kat mmbe saya dalam kelas kann .
nanty dorangg cakap saya nie riak or takbur kot . HEHE .
lebih baek cakap dalam blog nie .
tade orangg tahuu saya nie tgah riak ke ape kann .
HAHA . tade dosaa . :)) *peace yaww !
HARI yang CERIAA !!!


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)