sape weyy ?


hurm (!) semalam tgah aku syok syok tdow lepass balek skolaa tu kann , tdow aku terganggu dgn bunyi orgg call dari hanset aku . ish ngacauu betol aku nak tdow , dahh lahh susah nak lelap nie . getuss aku dalam hati . aku bia je hanset tuu berdering dgn lantanggnye . BODOH tyme aku nak tdow lahh ade orgg nak call pulak . malash lahh aku nak menjawab . seperti biase if num yg aku kurangg kenal , aku takan sesekali angkat . maaf okayy ! haduyy . lame pulak hanset nie berteriak nak suroh diangkatt , aku pandangg sekilass kat num yg tertera pada skrin hanset aku tuu . Ouh my gucci ! 037946**** . cam num KL kott je ? sbb manyakk semacam ja angka tuh . aku buat perbandingan dgn num sepupu aku kat KL dye . num home dye camtuh laa . 03 and bla blaa . then fikiran aku pown terlintass dgn mata yg still mamai nak tdow lagi , sape pulak call aku petangg petangg buta and yang skrang nie di ulit mimpi indah setelah seharian belaja ? tade sape pulak aku kenal bdk KL selain_________ ouh ! si budak comell a.k.a shahrul tuh . but ta mungkin dye kott . heh ! but2 not impossible dye lahh . tapi mase tuh hari kamiss , mane mungkin dye balek dari asramaa lagi yukk . klau num tu num budak si comell 2 kan besh , ta teragak agak aku angkat even aku berdebar gila . bisik aku dalam hati . aku dudok mencanguk lagi atas katil sambil tangan ketuk ketuk kepala mao ingat sape lagi yang aku kenal manusia yang stay KL nie . fikiran aku blurr lagi nie . yelahh tadi tgah mimpi mende BAEK punyer . then dgar bunyi hanset pulak . ganguu LOL . sape sape sape pemilik num tuh ? cakap lahh weyy . but2 if betul pemilik num uh si budak comell tuh , aku rase amat amat terkilan doe sbb ta angkatt . arggh ! tetibe rinduu pulak kat si gedix saya tuu kot . hehe . mungkinn jugak dye kann ?! yess maybee . eee ! ruginyee . sudaa menjadi kebiasaan pulak bagi aku klau num yang aku ta kenal aku takan sesekali angkat , but if call uh emergency kes ke ape ke kann . kan susah ! ishh aku nie . aku takot nak angkat call orgg yang aku ta kenal sbb aku traumaa dahh laa . gerunn weyy . hampir setahun lepas , aku cube nak try nak angkat num yang sememamgnye aku ta kenal , nak cube camne rase . lawak pulak meyh ! HAHA . hurm :)) lepass tekan butangg hijau kat hanset aku tuu , hampir tersentap jantongg aku nie dgr suare laky tuh . eaaahhh ! senangg2 ja ngakuu aku membe dye pulak . sengal doe ! hehe . aku kate ta kenal , dye cakap dye kenal aku . huh ! name dye pown aku ta kenal . sape ntah . bakpe ta cakap saudara islam terus , akn senangg . hm . klau na tackle pown gunaa lahh ayat baruu dude ! nie ta , ayat lame jugak dye na gunaa . aku di antare nak teruskan or off ja ? lame pulak cakap tuh . klau off terus kang , agak kurangg ajar pulak . aku layan lahh sekejapp . ta ta ! saya ta kenal awak pown lahh . aku berkata dgn suare yang agak nyaringg . ta paham bahase melayuu betol , aku cakap bahase tamill kang . mulaa lahh lagi ta paham kan . sambil sambil tuu aku berdoa dalam hati cepat lahh perbualan nie terhenti . ee ! geli aku . wekkkss ! ta pong bateri aku abes lahh . HAHA . yeess yehaaa ! doa aku termakbul jugak . talian terputuss . tttuuuuuuuuutttt . hehe . "sesunggohnye ALLAH akan menolongg hamba hambanye yang dalam kesusahan" . pastuu aku sambungg buat homework aku semulaa . and selepas kejadian tuh , aku ta penah and ta akan penah angkat num yang aku ta kenal selain orgg orgg yang terdekat dgn aku okayy . FULL STOPP !!!


Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)