refer to youuu !

oke dgn secara kurang rasminye saya buat pengakuan yg saya mmg da tade pape hubungan lagi dgn insan yg bername SHAHRUL HAKIM pd sekian sekian haribulan dan telah bersama dgn insan bername AIZAT AZAMI since 21 sept 2010 . wink wink ! act , saya bkn lahh seorang yg pengecut untuk mmbuat statement diatas . tetapi saya cume ta dapat terima lagi kenyataan tersebut . disaat korang tgh asak2 saya pong , saya tetap menafikannye . haha . saya lahh insan yg paling lemah kat dunia nie kot . sumpah ! saya x cukup kuat untuk berterus terang . saya menipu kawankawan saya , menipu kacipkacip saya dan yang paling besar sekali kesalahan saya adalah menipu diri saya sendiri . STUPIDITO betol ! seboleh bolehnya saya nak menafikan juak yang dia bukan milik saya lagi . saya yang mnx break then why perlu saya yang nanges lebeh ? mmg saya ta abes pk betol . bodohnye saya rase saat tu . dia FIRST LOVE saya . juak LOVE AT THE FIRST SIGHT saya . mmg saya sangatsangat sayang kat dia suatu ketika dahulu . dan jugak maybe kini . ku sangka panas sampai ke petang , tapi hujan di tengahari . dia telah mengubah pendirian saya .” DUN JUDGE PEOPLE BY ITS COVER “ . ahh ! dia sangatsangat baek serta suci dipandangan luaran , dalaman dia actually teruk dari ape yang saya sangka . tapi seberapa teruknya dia , biar lahh saya dan dia saje yang tahu . ta baek mengaibkan org rite ? bukan dia merokok , bukan dia buat jahat . tapi something yang saya sangatsangat ta sangke orang yang saya sangke baek macam dia cume hanye pada luaran . nauzubillah ~ saya salah menilai org . saya mnx putus pown , sbb saya tahu dia mmg ta sesuai ntuk saya . ntah dia yang ta sesuai ntuk saya ke or saya yang ta sesuai ntuk dia . mungkin ta ade jodoh antare kita dan seboleh bolehnye saya nak mempertahankannye dulu , tapi saya ta mampu . saya sbenarnye amatamat sayang hubungan yang dibina since 1 tahun lebeh tu . tapi klau bukan jodoh , pertahanlah macamane pown , akhirnye runtuh juak . Kunfayakun ! tapi bila kita da mule benci someone uh , sometime kita kena engad juak kebaikan yang dia penah buat kat kita . yeay ! terimakasih awok sbb penah ajar saya MATH mase form3 last year . daripada saya bodoh , tuli , bengapp ! lepas awok ajar saya , terus saya sampai ke tahap cemerlang . and time PMR pown saya dapat B+ dan seterusnye melayakkan saya ke kelas akaun yang sedang saya duduki skrang . tengs atas jasa baek awok uh . saya akan kenang sampai bila bila ! insyaAllah ~ kita still bleh jadi frens kan ? J

dan kini yang ade didalam kotak fikiran saya adalah cume insan yang bernama AIZAT … AIZAT … AIZAT … secara tidak langsong saya perlu juak jage hati dia . alhamdulillah ~ setakat neh dia nmpak mmg baek , take care , caring and so on . dia pandai hargai saya , pandai jage hati saya dan yang pasti dia pandai buat saya tersenyum lebar sesorang . HAHAHA . saya harap dia ta macam lelaki yang penah saya kenal uh . luaran nmpak baek , dalaman hanye Allah yang tahu . now saya da mule sayang , cinta , kasih kat dia sudaaaa ~ and now NO MORE SHAHRUL , BUT AIZAT . dia mase lalu saya , awok mase depan saya oke ! so ILOVEYOUSOMUCH lahh dear . then jangan runtuhkan kepercayaan I kat u okayy sygs ! ilysfdm J

dan ayat terakhir ntuk awok shahrul – saya akan kenang awok sampai bila bila sbb awok lelaki pertame yang penah muncul dalam hidup saya . p/s : simpan lahh baju yang penah saya kasi time burfday awok uh semampu yang awok bleh sbgai kenangan . dan saya akan simpan rantai , kad raye and segala macam bagai yang awok penah kasi kat saya uh didalam diary kotak hati saya .

pssstt to mysweetlovely aizat : u jgn touching dgn statement yang kat atas neh ek . if u terbace blog I neh lahh dear J wink wink ~









Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)