whyy haa ?


kenapee saya perlu engad kat awak ehh ?
cube kasi 10 reason !
saya nak tahu sangat bakpee saya susah sangat nak lupekan awak .
saya ke yang bodohhh ?
atau awak daa kasi saya ubat "guna-guna" kottt last year ?
*ahh impossiblee .
sangat sangat payahh nak lupekan awak nehh pesal .
even saya daa mempunyai insan yang jauhh lebih baek dari awak .
dia caringg , dia take care pasal saya . taa macam awak taw !
ade orang tahu ta macamane nak lupekan dia nehh ? aduii !
semalam kott saya fb-walking kat wall dia .
then saya tertengok gambar yang orang tag kat dia tuu .
time hari rayee laaaaa maybee . eceyhh !
yessss ! dia still pakai baju yang saya kasi last year time burfdayy dia tuu .
yeeee yaaa , saya tahu la baju tuh saya yang kasi !
sumpahh ! saya ta penah lupe pasal ' baju ' tuu . pasal saya bertungkus lumus cari baju cantekkk seperti ituh kat THE STORE tahuu taaa untok dia .
pasal saya sampul dgn sampul yang sangat menarekk dan kasi kat akak then
akak kasi kat aqib then aqib kasi kat dia dalam kelasss 3 hari b4 burfdayy dia !
pasal dia masok dalam kelas saya ucap " terimakaseh ain kasi hadiah tuu ! "
masok bulan lepas da genapp satu tahun baju tu jadi milik dia .
saya ta expect pong sebenarnyeee dia akan simpan lagi baju tuuu . wekks !
act , saya terharuu kot awak still engad kat saya . :)
but but , kita buleh jadi frenss kann ? *ta harap pown act . ngee !

sasaran seterusnyee : *nak sangat lupekan dia dari kotak ingatan aku ! buleh kahh ?
mampu kah ? yeay ! aku kenaa berusahaa ke arah ituu . kalau sampai ilang ingatan pong ,
aku sanggop ! aku tanak kasi my hunybunyy(refer to aizat) aku tuu makan hati , JELESH , and so on secara senyapp senyapp dengan statements aku selepas niehh . cukopp lahh aku kehilangan SHAHRUL HAKIM dan aku tanak kehilangan AIZAT AZAMI pulak selepass nehh !
FULLSTOPPP !!!!!!







Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)