Eid Adhaa ! ♥♥



♥ AIN vs AINA 
Firstlyy , aku nak wish SELAMAT HARI RAYEE AIDILADHA 
to umat islam seluruh dunia .
ahaaa , taa BEST kott raye haji tahun neh .
ramai taa balek umah tok , GGRR -,-
taa macam tahun-2 lepas .
semua dapat cuty sehari jeh kodd tahun neh .
REDHO je lahh .



woot woot , btaw ! rumah tok aku cantek kott .
ade org kat fb tuh cakap aku amek SMART jeh .
kembang ntuk beberape MANGKUK yee .
but , untuk menampak kan lagi ke-smart-an nyee , 
aku kasi edit laa sikit .
baru CUNGG ! ahaa :)




candid to INTAN
eh budak kecik , nak pegi mane haa ?
naek atas cepat !!!
neh salah satu tempat yg aku suke kat rumah tok .
GGRR -,- beranda yg cantek !




neh SATU lagi .
gilaa SMART kodd . act , aku sesaje jeh .
then apabila tengok hasilnyee , gini gaye jadinyee .
AINA BALQIS jadi model nyee .
ahaa , aina ! pipi awak MULUS ohh .
pinjam buleh ? :) 
*camera digital OLYMPUS aku neh lebeh power tahu dari DLSR nicon tuh .




macam GEDIX jeh aku tengok budak neh , ahaa :)
tym neh boringg gilaa kodd .
kat rumah che ngah . woot woot .
then umi pulakk pegi mane ntah .
aku pun LANDING jap kat sini dgn akak 







aikk , AINA ! pandang sini laaa . aiyaa !
budak kecik neh kusyuk betol tengok
macam-2 warne kuceng kat bawah uh .
tokki aku kan PEMBELA KUCENG yang TERMASYUK !
ahaa *iyee iyee jeh .
dengar buleh , percayee jangan taw 




okayy , the last PICTHO fer todayy .
mase neh aku BOSAN sangat kodd .
then ajak aina turun tengok KUCENG-2 .
dia suke , aku gumbira ! ahaa .
then , kami jalan beriringan together-2 lahh 




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)