HOME SWEET HOME !



ahaa . today kan aku rase malas gilaa pegi skola taw ! padahal hari neh LAST DAY skola . tapi bagi aku , ngadap depan pc and tido lebeh good-2 laa . aku kan KAKI TIDO . semua kaki aku nak amek lahh . hihi . and then hari neh aku dudok sorang jeh . akak and adek pegi skola . akak nak SPM sudaa . adek dia nak pulang buku text . aiyoo adek ! pesal smalam takk pulang ? akak mmg taleh nak ponteng daa . next week daa dia nak SPM woo . gud luck to her ! jauhkan diri anda dengan pc okay akak . so akanku CONQUER mende alah neh seorang diri , eh eh umi kasi keizinan tahu . tengok sape pujuk . HAHA . tadi umi and abah pegi keje . lyke usually , umi akan masuk bilik aku , aku salam umi . umi CIUM dahi and pipi aku nie . mmg penuh SYAHDU laa tiap-2 pagi . umi mmg sayang aku , so what ? then ke bilik adek pulak . tapi aku rase macam mimpi jeh . selalunyee klau umi masok dalam bilik aku tuh , aku rase macam SEPARUH SEDAR . antare realiti dan fantasi ! hihi . yee laa pepagi buta lagi kan . aku tido pun lewat semalam . layan facebook mmg taa penah sudah . memang GILAA mengantuk dohh . so pagi-2 tadi mmg aku tengah ke-mamai-an kodd . hihi . naseb baek aku ' CUTI ' hari neh , tayah bangun sembahyang . ahaa . akak pegi skola tadi pun mmg taa sedar langsong , cehh akak kacau jeh . suruh aku gosok baju skola adek . geramnyeeee! then sebagai adek misali , aku turut jeh . mate neh kadang-2 termamai jugak . hanguss baju adek aku neh , mampuss kena maroh . wuhuu . da siap uh , aku sambung tido balek atas katil empuk aku tuh , aiyaaa ! harap-2 dapat MIMPI INDAH lepas neh . woot woot . macam-2 aku mimpi tadi taw , tapi tamoh cerita lahh . ke-malu-an pulak . aww aww! then mentang-2 laa dudok sorang kat umah , aku bangun lewat jugak . bangun area pukul 11.00pg maybe . pastuu aku tengok ruang tamu rumah aku tuh , GILA selerak . adek lahh neh! GGGRR -,- then nak marah sape mase neh aku sorang jeh kodd , aku kemas-2 mane yg patot . nyapu-2 sikit . tengah serabai lagi neh but mate mengecil sedikit kodd . hihi . sudaa yakin ruang tamu uh da bersih , aku cari makanan pulak . ahaa , umi cakap dalam peti ade lauk . aku pegi dapur masak nasi sambil menyanyi kecil . mmg BOSANG dudok sorang-2 ! pastu aku panaskan lauk tadi . then sambil-2 tunggu nasi masak uh , aku berblogging jap and dengar lagu . perut aku daa menyanyi lagu kuch kuch hota heyy da neh . then ternampak kek coklat semalam kat atas meja . aku makan nak isi perut jap . sumpahh aku LAPAR ! nasi , lambatnyee kau masak . huhu , kek pun jadi laa . aku rase macam puase pulak hari neh . GGRR -,- memang pepagi aku jarang sangat makan klau da start mengadap mende alah neh . no wonder la aku digelar ' PLAYWOOD ' ! haha . kurus KEDING . ntah laa , aku rase aku daa melantak macam-2 kodd , but still taa badan taa naek . mungkin tade rezeki lagi . aku nak badan macam budak uh . pendek-2 , berisi-2 sikitt , badan ala ala genit gtuh . cumel jeh aku tengok dia . tapi aku tinggi-2 , kurus-2 keding , badan alaa ala papan lapis hoo . tapi bersyukur laa wehh ! kau neh ain . sepak laju-2 kang baru tahu . *okayy saya tetap bersyukur . wink wink !





Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)