excited -,- ahaa !


winkwink ! korang dengar tak lagu neh ?
ahaa , GILAA bersunggoh aku nak cari lagu neh tahu .
semalam kodd aku tengok cerite SEBENING KERINGAT uh ,
mase tuh umi tengah tengok , then aku tengah dudok dalam bilik ,
dengar jeh , terus bingkas bangun .
lagu neh macam menyentuh HATI , PERASAAN  and JIWA jee .
ntah laaaaa , SYAHDU jee dohh aku dengar .
tapi tu bagi aku , bagi awak-2 orang taa kan taa kan taa kan ? HAHA .
cerita tuh aku tengok dah pertengahan kott , sampai habes !
then aku sanggup ngadap depan-2 tv uh bukak mata bolaaat-2 
semata-2 nak tengok TAJUK LAGU neh tahu . sioot jeh bunyi kan ? ahaa :)
then lame kott aku tunggu , taa juak keluar .
dah laa GILA laju seri kata ( betol ke aku eja neh ) ,
then da sampai part lagu tu , ohhgoshh taa sempat pulak !! WTF ?
siootttt jeh aku tunggu lelame .
tapi-2 aku macam penah dengar jeh kan . 
tapi taa engad dah . weeeeeee !
then tadi aku bukak blog sue , cewahhh LAGU tuh laaa .
GGRR -,- tyme uh aku excited parok dah tahuu . BANGANG jeh !
then-2 aku tanye kat sue lagu ape , dia cakap lagu opick-rapuh .
tapi semalam aku tengok tajuk dia macam laen jeh , ahh nevermind laa .
lepas tuh , aku macam buad-2 suke laa kan . ahaa .
aku mintak izin kat sue , nak letak same lagu macam kat blog dia uh .
then dia cakap amek jeh laa , bukan sue yg buad lagu tu . bia same sikit .
wee ! aku pun terus cari dohh , excited betol minah neh .
sebelum tuh , aku cakap tengs dulu kat sue .
SAYANG SUE wehhh ! kacip fatimah aku tuu .

*agaknye kalau kau nak kawen nanty kan ain , macam gini ke EXCITED kau haa ?



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)