saket tekak !



uhuk uhuk , saket tekak dohh . ngeee !
neh laa padahnyee gara-2 payah plus LIAT tahap siput merangkak nak minum air masak .
HAHA . aku pun tatao kenape aku begitu sangat susah nak minum air masak .
alahai , cuace skarang pun macam taa memberangsangkan jeh !
kadang-2 panas , kadang-2 hujan , kadang-2 pulak mendung .
yeah ! aku pulak asyek leka depan pc neh .
makan , minum , mandy or so what ever lahh .
semua aku buad lambat-2 jeh . eeeii , malas sunggoh !
mandy tayah cakap laaa , mmg selalu lambatnyee .
aku qada' kan teruss ke tengaharii . hehe .
makan ? lagi-2 laa LIAT wehh . 
klau bukan sebab perut lapar , mmg aku ta jenguk ke dapur tuu .
makan pun LIAT ? haha . jarang-2 aku dengar .
tapi aku sendiri yang buad .
ohh-yeah ! aku makan pun sekali sehari tahu .
ta pagi , malam . ta malam , pagi . macam tu jeh laa .
orang makin cuty-2 neh , makin gemuk BERISI .
aku pulak makin cuty-2 neh , makin kurus KEPENG jee kodd .
da lahh sedia kepeng . cehh , berat aku pun 52kg taw .
tapi nampak jeh angka tu besar ryte ? tapi taa pun . aku BERAT TULANG !
minum pun aku abaikan jee . sbb mende alah taa bernyawa neh laa penyebabnye .
eiisshh , sampai-2 tekak pun saket . aiyoo makk !
semalam kodd baru perasan . aduyaii .
rase macam nak demam , ahh ! taa demam kodd .
then pagi tadi , rase tekak laen macam . 
GGRRRR -,- betul2 taa selesaaa dohh .
lepas tuh , mula laa mengelabah cari air masakk .
mula laa kehulu kehilir capai cawan laa ape laaaa . 
start rase saket tekak uh , setiap mase pulak aku minum air masak .
nak hilang rase saket . GGGRR -,- tekak aku kalau saket , suare ROCK  ohh !
HAHA , tekak ! naseb baek kau saket tahuu , rajen pulak aku minum air . wee >33
klau taa , memang sangat PAYAH !
yelaaa , aku semua bende payah . okayy FINE laaaaaaa :)
satu hal lagi , cuty-2 neh hidupp aku just stay dalam BILIK je lahh .
naseb baek bilik aku LAWOO , aku jeh serabai plus sakai . heh !
uupppssssiiiee ! aku bukan kutu rayau or suke merambu taa tentu hala okayy .
aku budak BAEK kodd . cehh ! *geli dengar ain weyyy :)
dudok rumah , jadi PUTERI LILIN . ahaaaa .
mmg aku berangan-2 nak jadi puteri lilin mase kecik-2 dulu . HAHAHA .
( statement ntah pape )


*tekak ohh tekak , aku da minum air neh . sudaa-2 laa saket eh . PLESSSHHH !





Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)