homework ohh homework ! :)



HOMEWORK ohh homework !
sumpahh tawuk , aku malas rajen amad sunggoh nak sentuh kao .
aiyooo ! da laa BERTIMBUN-2 pulak uh .
bila tengok saje , naek MUAK termuntah dah kodd .
jeles ohh dengan En. Boyfriend , ckg dia kedekut taa kasi homework .
oke !i rase macam nak move jeh kat skola u uh next year syggg . ahaa .
ishh , ckg skola aku da lahh terlebeh MURAH HATY sangat .
hampir semua subjek kodd ckg nak kasi . huh !
upss ! lupe dohh . sedar taa sedar next year aku dah FORM5 and SPM ! ohh-yeah :)
no wonder lah ckg kasi homework berlambak-2 .
tapi buad mase sekarang , tengok jeh laa dulu .
tade mood lagi kodd nak sentuh , expecially ADDITIONAL MATHEMATICS uh .
GGGRRR -,- tebal kodd ckg amran kasi soalan .
macam perli jeh kat kteorang suroh buad banyak-2 kan ,
yelaaa MAJORITI failed budak kelas 4 SYUMUL . *malu aku nak ngaku . waaa!
alaa , budak kelas 4 SAKSAMA  pun ape kurangnyee . same jeh kodd !
ACCOUNT buleh blaa lagi sbb aku dah mule SAYANG benci dengan subjek tuu .
sebab buad kerja kursus uh , aku lebeh PAHAM laa !
terimakaseh kat kementerian sbb start tahun neh dah mule 
buad kerja kursus acc . klau taa , aku still dalam alam fantasi jeh sbb taa paham .
dulu , DEBIT and KREDIT pun aku tatao pape .
taa masok lagi BUKU TUNAI , JURNAL , LEJAR and bla bla blaa uh .
sekarang , semua aku dah FASIH . ahaa . suke tahap siput menari . wee!
next month laaa nak start siap kan HOMEWORK . 
not in mood lagi sekarang . kesihatan pun kurang memberangsangkan !
" YA ALLAH , kasi laa aku kerajinan untuk buat semua itu . aminn ! "
and then nak mule cari buku latihan lahh untuk next year .
ACCOUNT ? ohh , nak-2 semangat neh .
ADDMATH ? errrr , bia dulu laaa . next year jeh laa .
EKONOMI ASAS ? oke set ! pegi popular , beli jeh .
SUBJEK TERAS ? pentingkan subjek elektif neh dulu , yg laen COMING SOON !


*cepatnyee lahh ! next year SPM sudaa . rase baru jeh lepas PMR neh . alahaii :(




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)