kau pria terhebat :)



hari nie aku menanges lagi lagi lagi .
YA ALLAH , kenape hati aku nie lemah rapuh sangat ?
Entah laa , malam semalam aku ta dapat tido lena selena lenanyee nyenyak macam hari-2 sbelum .
asyek-2 terpikir malam tadi punyee hal laaa .
dan dalam mase yang same , aku menanges dalam diam .
ape pasal aku nanges pun , aku sendiri ta pasti tahu .
sumpahh ! aku ta kuat ya Allah . aku ta mampu halang perasaan aku dekat dia .
rindu + saket haty + saket jiwe + saket perasaan , bercantum antare satu same laen .
macam donut pulak rase , bila gaul-2 sebati laa .
tapi sekarang kau muncul balek , even muncul bukan depan aku .
kau tahu aku rase laen ? mesti comfirm kau ta tahu kan .
ade satu perasaan laen singgah jauh disudut haty aku neh -SEBAK dohh !
aku memang ta buleh dengar name kau , naek meremang semua bulu tengkuk roma aku .
tapi ade jugak manusia-2 yang buad . BENCI !
dulu aku cube kikis-2 name kau dengan pisau pencukur sampai berdarah .
tapi hasilnye taa hilang . masih terpahat dekat situ haty kau tahu .
sebab tu bila orang sebut name kau , aku jadi SEBAK + SEDIH .
sebab mungkin aku punca nyee , kau pulak punca kuasa dua dalam hal neh .
nak pulak aku neh , pen-TOUCHING yang terkenal . laginyee senang .
aku banyak buad salah dekat kau kan . tapi salah kau jugak .
ape pasal ta pernah nak menghargai bila aku ade depan mate kau .
jangan salahkan orang atas kecuaian diri sendiri okay .
maybe aku salah , tapi kau dua kali ganda salah daripada aku .
aku ta pernah berniat nak memusuhi kau , malahan aku still nak berkawan dengan kau .
tapi nampak dari gaya kau , aku tahu kau dah mula jadi SOMBONG !
jadi aku ambik alternatif mengundur diri daripada menegur kau supaya aku ta terase haty .
aku tahu aku ta SELEMBUT kaen sutera disulam manik-2 pink tuh .
aku ta SELEMBIK mashmellow yang manis and pejal-2 bila dipegang tuh .
aku ta SEKERAS batu-bata yang buleh menghukum orang sesuka haty macam tuh .
tapi aku buleh jadi lemah-longlai bila mendengar sebaris name kau tuh .
biar kau nak SOMBONG ke , biar kau nak BERLAGAK ke .
sikit pun aku ta kesah , sebab suatu hari nanty aku akan try jugak berdamping dengan kau semula .
aku ade satu RAHSIA . rahsia yang ta pernah aku bagitahu kepada sesiapa pun .
hampir setiap hari aku buad , dan orang laen ta perlu tahu . aku MALU wehh !
bila rase nak nanges , aku meratap macam ibu kehilangan anak sorang diri dekat bilik .
bila aku pikir-2 balek , aku rase BODOH yang amad laa pulak .
semua keputusan yang aku ambek semua keputusan yang TAK MATANG + STUPIDITO !
dari dulu sampai sekarang , ape-2 keputusan yang aku buad , aku menyesal kemudian .

" ain kena kurangkan sensitif and matang laa sikit .
klau ain still macam nie , nanty ain ta kuat nak lawan cabaran yang lebeh besar "

aku sangat suka statement neh kawan ! terimakaseh kerana selalu memberi 
kata-2 semangat . sebab tu aku ta pernah lupe nak sayangkan kau .
yea-2 , kawan-2 adalah TOP 1 dalam haty aku . aku mmg taleh hidup tanpe korang disamping .
I LOVE YOUU DAMN SO MUCH laa LESBOO's ! korang memang terbaek .
even aku pernah menanges sebab kawan , yang tuh jugak yang aku SAYANG !
kadang-2 aku menanges bukan sebab ape , aku RINDUU + SAYANG .
kadang-2 pasal sebab yang ta masok akal pun , aku buleh mengalirkan airmata .
lately , mudah betul airmata aku dirembeskan sampai basah kuyup pipi .
Eyuppp ! airmata aku tak berharga langsong macam airmata kau orang .
mudah sangat nak keluarnyee . HAHA . memamg MURAH !
aku rase ade laa dalam 2sen ke 30sen ke airmata aku neh , tu pun kire banyak aahh .
orang cakap , airmata adalah senjata bagi kaum hawa kan ? *ntah ye x statement aku neh .
HAHA . tapi nie bukan setakat senjata kodd , dah buleh jadi BOM dah . weeeee :)
even SEKERING manepun airmata aku nanty , aku tetap nak jadi diri aku sendiri !
aku ta teringin nak jadi macam kau atau kau atau kau . HATY KONKRIT !
s a y a n g , ku abadikan namamu didalam lubuk hatiku yang paling dalam sekali .
hanya Allah saje yang tahu . nauzubillah :)
kadang-2 aku terpakse menjadi seorang yang HIPOKRIT
sebab aku ta mampu memzahirkan perasaan yang sedang berkecamuk hebat dalam haty neh .



*intihanya , aku sentiase ingin menafikan kewujudan kau supaya haty aku takan terluka lagi .





Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)