lepak TELUK CEMPEDAK !





HELL-ohh babe ! HELL-ohh dude ! ahaa .
uuppsss -,- ASSALAMUALAIKUM semua . wootwoot :)
btaw , semalam abah ajak pegi TC ( TELUK CEMPEDAK ) taw .
mmg BEST plus SYIOK happening gilaa kodd . HAHA .
kua rumah area pukul 8.30mlm macam tu laaaa .
siap-2 semua kan . then gerak naek kereta .
then pegi rumah cik na then rumah mak ngah sat umi nak amek langsir .
wee ! then macam tatao pun umi nak bawak pegi TC , sbb umi taa cakap pun kodd .
umi just btaw " pukul 8.30 umi nak ajak keluar , so siap cepat-2 "
aku pun excited juak laa . tapi taa la beria sangat .
engadkan umi nak ajak pegi rumah macek-2 aku tu . tamoh-3 ! haha .
then pukul 10.03mlm uh sampai TC and-2 abah round-2 cari tempat parking .
pegi dekat dataran dia tuh , MAK AII ! ramai betul MAKLUK halus bernyawa beb ! hehe .
ramai betul orang , cop cop smalam hari sabtu kan ? no wonder laa ramai bagai nak gila jeh .
rase malas lagi pulak nak pegi jalan-2 kat tepi pantai uh ,
then umi ajak pegi usha-2 barang-2 yang ade jual kat situ .
whoooa ! CANTEK ! tapi tu sesuai orang luar kuantan laa , aku macam taa sesuai jeh
sebab aku mmg stay sini , macam maluu jeh kalau beli . huahuahua .
then aku tengok satu beg neh , CUN kodd . buad dari kaen batek klau taa silap .
aku nak BELI , akak pun . then abah cakap next week dtg lagi beli laa .
okay laaa janji abah yang belanja . Cehh , aku kan anak yang mendengar kata . wee !
so jalan-2 lagi lepas da gerenti da puas BOSAN , kiteorang jenjalan kat dataran tu pulak .
like i said b4 , mmg ramai gilaa orang . bak kate umi , " macam siang pulak ! "
bukan makin sedikit , semakin RAMAI kodd . hahahaha .
then jalan-2 lagi mehh , aku ternampak neh LOL . ROBOT !!!!!! haha .
winkwink ! mule-2 tengok , takut SERAM SEJUK jeh .
yelaaa , muke pakai topeng laa tuh kan . weeee ! *macam jeh laa .
tapi aku taa pasti orang ke betul-2 ROBOT .
tapi yang bestnyee , klau orang letak duet kat kantung dia tuh , baru gerak LOL .
but-2 badan dia lembut halus macam manusia jeh laaa . confiusingg aku !
penat juak kodd klau manusia kena tahan badan dlm jangke mase yang agak lame mcm tu .
ahhh ! ntah ntah laa . MALAS rajen aku nak amek port . 
mmg lame juak laa kami landing kat situ . CUMEL nsem pulak robot uh . muahaha :)
best juak tengok dia gerak-2 uh , macam LAWOO jeh . haha .
then aku ajak umi n akak pegi jalan-2 kat tepi pantai uh .
whoooaaa ! best gila udare dia . angin malam mmg sejuk . sayu jeh ! :)
ramai kodd lepak-2 kat sini , dudok-2 and and and .
uppsssiieee ! aku taa nampak ape-2 yang 'ta patot' oke kat situu .
just jalan-2 jeh kodd , mate tade laa melilau sangat takut tersalah pandang pulak . HAHA .
then lepak-2 kat pondok kat situ jap , makan-2 jap . hoho .
dalam pukul 11.30mlm kodd , engad nak pegi taman esplanade kat sungai uh .
tapi tapi , umi da ngantuk kodd and aku dan semua pun mate da mamai ohh .
so ta jadi , and melencong teruss balek ke teratak rumah kami . weheee (!)


*fikiran tyme tu terbayang-2 katil bilik aku yang EMPUK lagi ber-springgggg tuh taw !





Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)