mystery calling laaa :(



woot woot -,- aku nak story pasal tadi neh . GGRRR (!) pagi tadi ade orang CALL aku laa . ntoh laa sape ntoh .
okayy , pagi tadi lepas aku bangun tido around pukul 10.00pg uh , ade call masok dalam hp aku tuh . aku engad kan membe-2 aku jeh yg nak cakap hal yg taa jadi tuh , then aku dengan murah SENANG HATI nyee teruss tekan button hijau uh dalam fikiran aku mesti mereka-2 nyee tanpe melihat num yg tertera kat skrin hp aku tuh . mase aku cakapp " HELLO " uh , ade suare budak laki jawab " HELLO , assalamualaikum " GGGRR -,- sape pulak neh ? kenape suare laki pulak ? aiyaa ! terus aku letak hp aku tuh . MALAS aku nak melayan ! japg cakap ntoh pape jeh . tapi awak neh sape eh ? saya kenal awak kah ? then lepas aku letak uh , dia call sekali lagi . aku buad DUNNO jeh . uuppss sori dude ! aku mmg jarang angkat num yg aku taa kenal mehh . tadi pown sebab TERLANJUR ter-angkat kodd . hehe . then aku macam nak tahu jeh . aku DOUBLE CHECKING num budak uh . neh num dia 0176****** . num KL kan kan kan ? tapi sape lagi yg aku kenal stay KL except En. Boyfriend aku and errrrrrrrr..... shahrul ex aku tuh ! arrgghh -,- nape name tuh jugak aku engad haa ? alahaii ! tapi klau En. Boyfriend mmg taa mungkin kodd . sebab num maxis dia laen and aku hafal sangat . eerrrr shahrul ke ? GGRRR -,- tapi SUARE tu macam aku penah dengar jeh . even sekejapp , aku rase macam penah dengar taw . AISHH , MACAM MANE NUM AKU BULEH SAMPAI KE KL neh haa ? WTH ! suatu ketika dahulu , aku mmg penah meng-harap bila num macam neh masok budak uh adalah shahrul hakim . tapi kini harapan tu makin hari makin lenyap ditelan mase . mmg kerap sangat num KL masok dalam hp aku . ntah sape-2 jeh . and seriously , aku mmg tade BRAN nak angkat mehh . aku taa ade kudrat nak jawab soalan dengan orang-2 yg maybe aku taa kenal korang . SURRY guys DUDE ! tayoh nak membazirkan kredit laa CALL-2 saya . awak gune maxis , saya gune celcom . taa ke membazir jeh kan klau saya angkat ? ahaa , lebeh baek korang CALL awek makwe korang jeh . ade FAEDAH or call jeh orang yg same dengan perkhidmatan korang uh . HABES ceritaa ! 




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)