mission COMPLETE ! wuhuuu :)

yeay ! tepat pukul 5.06pg tadi , ahaaa siapp sudaa KERJA KURSUS PRINSIP PERAKAUNAN saya neh . sanggup bersekang mate selama 2 hari neh taw . maknenye taa tido .*Eceh , berlagak betol , sumpahh aku bangun lepas zohor esokk . hehe . then MISSION COMPLETE mehh ! tunggu nak pegi print kat umah cik lia jeh esok . ohh isnin ! taa sabar betol nak tunggu , nak hantar kerja kursus neh taw . then rase nak JERIT satu form " Nah , nie HASIL KEJE saya tahu !!!! " selama berbulan-2 kodd buad , engad dulu rase macam taa siap jeh . then hari neh TERBUKTI saya mampu buad semua neh . yee-2 terimakaseh sue , terimakaseh zatie . JASA BAEK kalian akan saya kenang sampai ke akhir hayat . tengs sebab banyak tolong ain eh ! dulu saya penah PUTUS harapan ASA kodd nak buad mende alah neh , tapi bila pk-2 balek wehh nie ntuk SPM aku tahun depan jugak , ahaa teruss berSEMANGAT semacam jeh . tapi-2 klau student account yg bace saya punye entry neh jangan weird laa yee . HAHA . sbb korang mesty lame da hantar kann ? wuhuuuu , korang nak tahu tak ? budak acc SMK PAYA BESAR KUANTAN dibenarkan hantar selepas exam . whoahh . BANGGE japp . then now semua daa COMPLETE . gila suke +++++ wehh ! daa lame daa saya tunggu saat-2 and detik neh - HANTAR KERJA KURSUS neh laa !!


can't wait for MONDAY !! alahai , CEPAT LAH BERLALU -D




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)