so LEMBSSS !




ahaa , ohh BURFDAY GIRL ! lambatnyee kau nak TIBA !!!!!!
jenuh aku tunggu kau dohh .
next month baru kau muncul . GGGRR-,-
yeay ! next month 28 Disember burfdayy saya mehh .
genap laa tarikh tuh saya baru memasuki alam 16 TAHUN .
padahal nak masok 17 TAHUN daa . HARHAR .
tapi lambat GILA kodd .
sumpahh taa BEST laher bulan 12 .
mmg malang , da laa tyme orang cuty skola . GGRRR -,-
nak buad i.c , lesen ape-2 ke . lambat ohh !
mase standard 6 tuh dulu buad i.c pong , form1 baru dapat .
tapi tarikh neh UNIKK kodd .
jarang-2 orang dapat laher tarikh-2 LAWOO macam neh .
so saya nak BANGGE ? tade laa , nak riak jeh .
sebab kan sebab kan , saya PALING MUDA kat dalam kelas 4 Syumul uh .
dan saya yg PALING TAK MATANG sekali dalam kelas 4 Syumul uh .
jadi saya nak berlagak laa kat sini . bio laaa .
biar laa lambat pun , asalkan buleh jadi budak yg paling mude dalam kelas saya tuh taw .
yesss yess ! ain memegang takhta budak paling mude sekali dalam kelas 4 Syumul .
tahniah-2 ! *syiokk sendiri . muahahahahaha :)


ppsstt : berase macam nak mintak hadiah jeh kat sumone uh !
siape kah dia ? nak tuntut juak nanty wehh :)





Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)