sebuah perkenalan yg cukup singkat !



okayy , today saya nak bercerita-cerita sikit .
tapi tatao laa BEST ke dok kan . u decide sendiri .
klau taa best , okayy TAYAH BACE eh ! haha :)

oraits LET'S START mehh . hari nie kita kenal . ahaa hari nie ? i mean awal tahun aritu . mase tu tengah decide-2 nak masok kelas mane Form4 nanty , yeah ! i got 4 Syumul class LOL . account stream ! mase tu memang berdebar-2 laa sebab takot taa dapat masok kelas tu and kelas tu aku yang nak dengan rela hati taw tanpe paksaan dari mane-2 pihak . aku nak ikut jejak akak aku . hehe . bila name aku disebut mase sebagai pelajar dalam kelas 4 Syumul uh tyme dalam dewan , aku sangat-2 bersyukur . sempat aku cakap ALHAMDULILLAH . maklum laa result aku tade laa memberangsangkan sangat , but still aku LAYAK ok masuk kelas tuh . oke aku decide nak dudok dengan soleha . yee ! soleha cakap nak dudok dengan ain tyme dalam kelas nanty , tup-tup dudok dengan dila pulak . huhu . HAMPA betul hati aku tyme tu . but nevermind laa aku still mencari-2 hamba ALLAH yg buleh dudok sebelah aku neh . melilau jugak mate aku tyme uh . nak amek myra , keryah daa COP ohhh . ahaa SAPE SAPE ? then keryah tanye aku " ain , ain dudok dengan sape neh ? " then aku cakap " ntoh laa keryah , soleha cakap tadi nak dudok dengan ain last-2 dudok dengan dila pulak . ntah laa nak dudok dengan sape tahu . huhu " aku jeh tyme tuh tade membe . then aku tertengok sorang budak neh . seriously aku taa kenal dia langsong sebelum neh . then keryah panggil budak uh " zatie-2 , meh laa dudok sini " sambil telunjuknye tunjuk kat kerusi sebelah aku neh . maybe keryah kenal kot . ahh , nevermind laa . buleh jugak budak neh dudok sebelah aku . dia pown tade orang . and kebetulannye dia nak dudok dengan dila , but soleha kidnap dila pula . macam hal aku tadi . then budak uh pandang pelik jeh kat aku . then aku cakap laa " meh laa dudok sini " then dia cakap " dudok sini laaa " sambil tunjuk tempat dudok kosong sebelah dia uh kat tepi tingkap . aiyaa ! aku tamoh dudok tepi tingkap , da laa aku neh cepat ngantuk ohh . then aku tetap tamoh ngalah " awok meh laa dudok sini " and lastly dia mengalah juak . dia g dudok tempat dudok kosong kat sebelah aku tuh . tempat aku uh tengah-2 and bawah kipas pulak uh . NYAMAN jeh . haha . ahaa , pada mulenye mmg taa bertegur lagi laa . muke dia abes SERIOUS dohh . takot aku ! maybe taa kenal-2 lagi , so senyap jeh laa dua-2 . mule-2 aku engad an dia neh jenis penyombong , then aku buad DUNNO jeh dulu . then kelas kami dipegang oleh USTAZAH RAMLAH and pemilihan organisasi kelas berjalan mase mule-2 masok kelas tuh . okay klau taa silap aku , mase neh dia da start-2 da kot bertegur sape dengan aku . then aku pun tegur jeh laa dia . wahhh ! PERAMAH rupenyee . dia memperkenalkan namenye sebagai NUR IZZATI AMIRA , ahaa nickname just panggil ZATIE jeh *uppsss , aku sesaje tamboh ' E ' kat belakang uh supaye sedap didengar  . HIHI . tapi kan result PMR dia terhebad dohhh , malu aku dengan berbekalkan result ta seberape neh dudok sebelah dia . tapi TADE FAILED okeh . ' D ' pun tade . hehe . aku dudok kelas depan tahun lepas , dudok saje jeh . result still taa oke juak . tapeh-2 , SPM still ade kan kan kan ? hehe . sepanjang perkenalan aku dengan dia , okay-2 laa . bergadoh , taa bertegur sape , bermasam muke mmg ADAT dalam persahabatan kan . kami da lalui semua tuh . dan suda banyak kali aku suke men-TOUCHING-2 dengan dia . sepanjang tu jugak , aku seakan-akan terkena kejutan BUDAYA pulak . dia taa seperti yang aku sangke . wee! aku sangke dia penyombong yelaa mule-2 tuh muke asek mashemm saje , and macam-2 lagi laa *malas nak listkan . hoho . tapi rupenye , dia seorang yang PERAMAH , seorang yang KERAS HATI and seorang yang TABAH . aku taa pernah jumpe lagi kawan seperti dia sebelum-2 neh . tapi satu jeh yang taa berkenan kat hati aku . kerana mulot dia jugak , aku sering dan selalu menanges yang sebelum neh aku taa pernah rase dengan kawan-2 yang lain . berkawan dengan dia , aku dapat satu PENGALAMAN baru ! *surry ohh zatie , jangan maroh . pengalaman neh akan aku simpan sebagai tande ingatan aku dekat dia bila dia da pindah nanty . like i said , sepanjang tempoh perkenalan kami neh , macam-2 hal aku da tahu pasal dia . even perkenalan neh cukup singkat iaitu just selama 11 bulan saje . aku cukup hafal macamane attitude dia , dia seorang yang macamane . sebab tuh aku suke berdamping dengan dia , dia kasi aku pengalaman baru and satu kejutan budaya yang taa penah aku rase sebelum-2 neh taw . bergurau dengan dia saat yang aku taa buleh lupe and aku takan lupe sampai bila-2 laa . hati aku neh daa jatoh sayang dekat dia . ohh-yeah ! tapi aku rase macam sedih pulak . hari neh dia da move ke MELAKA . da tuh next year aku nak bergadoh dengan sape ? aku nak bergurau dengan sape ? aku nak maen touching dengan sape ? mungkin sunyi bila kau tiada nanty wahai sahabat !


last WORD from me :
Good bubye my buddy hope i can meet you again and again dear 
dirimu takan dapat ku cari ganti you're the BEST KACIP i ever met LOL 








Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)