so sadnesses :(

aku pong tatao laa kenapee aku buleh berperasaan macam neh . bila pk-2 kan balek , reason yg akan aku utare kan neh . sikit pong taa logik sebenarnyee . tapi walaumacamane pown , macam tuh laa perasaan yg sedang aku alami skang . yeay ! sumpahh aku jelesh bila aku tgok si A neh layan lebeh kat si B neh berbanding aku . betulBETUL buad aku jelesh tahu . si A neh pulak aku anggap bestfriend aku yg paling aku sayangs . tp dea layan si B neh macam si B neh jee kawan yg dea ade . padahal aku lebeh kenal dea dulu berbanding si B neh kenal dea . rase macam taa berbaloi sangat ape yg aku pernah buad kat dea selama neh . dea macam taa menghargai pown . aku berusaha jage attitude aku supaya taa ***** da dgn dea . aku tetap jage perasaan dea sbb aku tanak aku sedih bila dea da ****** nnty . tapi dea buat macam aku neh tade perasaan laa pulak . ape-2 bila dea ade problem ke ape , mesti dea kongsi or luah or share dgn si B neh jee . da tuh , aku pegang peranan ape dalam story neh ? sbgai tunggul kayu kah ? kadang-2 aku tanak laa terlalu tacing sangat even though aku macam tuh sekalipun . terase amat BODOH melayan perasaan yg taa tahu dimana penghujungnyee nie . tapi aku manusia biase , yg wajarlah berperasaan macam tuh . bila aku tengok si A neh selalu melebeh-2 kan yg si B neh , tetibe aku rase HATE yg amat dgn si B neh . deep in my heart , aku tanak bersifat busukk haty macam uh . sumpahh ta baek kan ? tapi kenapee perlu ade dea hah ? yg just jadi pemisah antare aku dgn si A neh . sumpahh aku benci dea dalam diam-2 . *ntah laa sape . maaflahh , aku taleh terima kau sbb kau da rampas persahabatan aku dgn dea . klau ade pape ke , mesti si B neh akan panggil si A . padahal aku tgah ******* dgn si A neh , bila dengar jee dea panggil . terus menggelegak haty aku neh tawuk . *kau mmg pengacau , detikku dalam diam . aku hanye mampu berdiam and tahan perasaan jee lahh kott . senyap lebih better kodd . selagi aku buleh tahan and bersabar , aku akan bersabar . naseb lahh si A neh da nak **** ** da . aku taa rase yg si A neh anggap aku macam gudfriend dea . klau dea anggap aku macam tuh , kenape dea sangat melebeh kan si B uh dari aku ? dari segala segi pulak uh . tade langsong nak sharing dgn aku . dea lebeh senang sharing dgn si B jee kodd . ye lahh , si B neh kan ' matang ' sikitt , aku neh ape lahh sangat . ketawe BODOH-2 buleh lahh . fikiran pown still macam bebudak jee . tapi aku tetap-2 dgn pendirian aku . aku sangat-2 taa berpuas haty dgn sikap yg dea tunjukkan kat aku . sunggoh aku CEMBURU + JELESH + DENGKI bila tengok dorang sharing pape same-2 ! huh ~ alahai sunggoh busukk haty aku mase neh . HAPAK bau jee !


si A = identiti ta dapat dikenal pasti !

si B = identiti beliau DIRAHSIAKAN !




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)