wahhhh ! berwajah BARU ♥♥




wehh wehh . GGRR -,- 
uuppss SILAP ! ASSALAMUALAIKUM readers .
ahaa , tadi pegi skola pulang BUKU TEKS mehh .
GILA banyak kodd , penuh penuh . so BANYAK !
aku bawak beg galas satu , beg pegang satu , and pegang kat tangan sikit .
banyak kann kann kannn ? ahaa :)
then then , dapat buku teks untuk FORM5 next year .
ohh mule-2 macam buad-2 muke terkejot jeh kat ustazah taw .
then ustazah cakap dapat sikit jeh dulu , baru LEGA sikit .
takan nak bawak balek buku lagi . tamoh aku !
ahaa , aku just nak tunjuk BUKU TEKS PRINSIP PERAKAUNAN untuk FORM5 nie .
baru dohh , cantek dohh , LAWO dohh !
semua buku teks tahun neh baru-2 jeh .
so tayah berebut laa kan nak pilih-2 yg baru punyeeeee . wee!
tapi aku macam PELIKK jeh taw ,
nape buku teks dia LAWO sangat ? TEBAL parok !
aku tengok , taa ubah macam buku revision jeh .
tapi sebab gabungan FORM4-5 kodd jadi tebal .
next year tayoh menyusahkan diri beli buku revision daaa kan .
nywayy , aku suke sebab dia BARUUU dan BER-COLOUR taw !
seronokk sikit aku nak blaja next year 
jap jap ! btaw , ACCOUNT aku lulus mehh . LALALALA :)






THE CURSE tuh ape kah ekk ?
hemm , neh pulak NOVEL untuk B.INNGERIS .
neh pun baru jugak taw !
TAJUK baru , Format baru , semua baru laaa ! new look ~
neh pun I LOIKEE . sweet jeh .
tengok cover dia uh gambar MAWAR PUTEH .
but but , darah macam ' hidup ' jeh dia buadd .
size pun kecik , SENANG and MUDAH dibawa kodd .
bak kate someone uh . GGRRR -,-




whooaahh . SUTERA DALAM LUKISAN ?
gila tersirat kodd makne uh . cumel TAJUK jeh dia .
neh pulak NOVEL untuk B.Melayu oke !
kan aku da cakap baru semuanye , next year TAHUN ' BARU ' ntuk bebudak FORM5 . haha .
booo-yeah ! so , next year nampaknyee macam kena belaja BETOL-2 jeh kan .
buku semua baru , tamoh MALAS macam tahun neh daa .
OKE SWEAR ohh tamoh malas-2 daaaaaa ! 
tapi tadi aku sempat-2 jeh belek-2 jap ,
aku tengok SINOPSIS dia kat nun dibelakang .
ahaa , MACAM MENAREK jee wehh ! macam novel CINTA jeh dohhh .
neh aku SUKE neh . macam daa taa SABARR daa nak bace next year .
next year ? okayy-2 , tyme cuty neh aku bace jugak laaaa . HAHAA .
tuh jee kodd baru dapat . yg laen ustazah cakap NEXT YEAR taww dapat !


   _____________________________________________________________________


ppsssst : banyak betol ckg kasi HOMEWORK tyme cuty neh .
yg secare individu : sejarah | addmath | p.islam
yg secare modul ade banyak-2 uh : account | sejarah | bm | bi | math 
ape lagi eh ? taa engad ohh . ngee !
yang PENTING , semua-2 neh kena hantar pada 3 JANUARI 2011
iaitu pada hari PERTAMA PERSEKOLAHAN untuk dibuat semakan 
samaada DIBUAT atau KOSONG jeh !
*macam kena buad jeh neh , baru rase MALAS . hehehe :)
- besar daa aku tahun depan yee , rase macam baru jee amek PMR neh ! muahahahaha -,-






Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)