i adore them :)




winkwink , ade macam mak orang tak ? cakap lh tak ! HAHA . hoh , tenggelam aku dekat situu .
keliling dengan anak-anak sendiri budak-budak kecik niee . semua TERCOMEL kann kann ? HAHA .
dorang bukan anak sedare aku ke hapee , bukan adik aku ke hapee and absolute 100% bukan anak aku ! :)
dekat situ cousin ade and dua pupu pun ade . SAYANG semuanyee okayy ! same besar semua .
YEAH ! aku tengok macam pusat jagaan kanak-kanak pun ade wehh . HAHA . macam taska kot . ahaa .
aku suke ! suke hapee ? suke jaga babyy and budak-budak kecik . under 5 tahun okayy . over 5 tahun 
tak dilayan . lagi-2 kalau babyy tua ! Eeeyyyucckk . BHAHA xD mase nie tyme open house dekat rumah 
ayah cik . dikelilingi budak-2 kecik jeh . sumpahh aku tak serabut dengan budak-2 niee . TAK TIPUU !
tapi aku serabut bila budak kecik tu suke MENANGES or MANJE KEDEDEK . geli ahh! rase nak tampo-2
jeh . Wehh ! anak orang tuu . alaa , bukan kuat punn , sikit jeh . tampo belakang mak dia . *kejam
but budak-2 kecik dekat atas niee baek baek and comel comel belaka . awww SUKE tahu ! hahahaha .
semua under 5 tahun . dekat sini punn terselit anak orang puteh . ohh , she's my dua pupu ! hehe . comel
gila woo . yang baju kuning sebelah aku tuu . dia lh tuu yang dekat shoutbox aku tuu . adore her ! :)
memandangkan mak-mak sedare aku still muda muda , so ramai lerr baby baby and budak kecik tyme raya .
aku suke jaga , aku suke dukong , aku suke maen-maen , aku suke maen auww cak auww cak , aku 
suke semua lh ! lagi lagi if baby tuu comel tahap 9 , memang pipi dia jadi mangsa cubitan aku . aww ! :)
dulu mase mude-mude memang rase bila besar nanti nak bukak taska *kononnyee lh ! tup tup , 
i nak jadi akauntan u ! tanak lerr jaga jaga baby , macam takde faedah jeh . HAHA . okayy bila dah kawen
nanti dah ade anak ke kan , hoh jage anak sendiri sudaa ! *Uppss ! aku tengah gatai okayy . BHAHA xD





and this is NURUL AIN AQILAH . adore her damn much ! gila comel budaknyee . name same pulak
tuu . comel macam aku kot . HAHA . dia nie yang dudok atas aku dalam gambar atas sekali tadi tuu .
mak ayah dia takde lh comel mane , biase-2 jeh kot . but dia dengan kakak dia memang comel , cun ,
cantek plus plus . tak sabau nak tunggu mereka mereka besau ohh . mesti ayu tahap gaban punyeee .
lincah , aktif , banyak cakap , cool jeh . mase kecik dah tunjuk dia niee talkactive gilaa , suare dah lh
unik habess . suare brutal ohh , macam lelaki sikit-2 . HEHE . impian aku nak jadi se-comel mereka lh .
mesti HOT punyeeee ! BHAHAHAHA . *niat tak elok tuu cik ain oii , GULPP ! :) 






Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)