Semalam =,="




wootwoot , semalam aku takde mase nak hupdate . yeah yeah! HOMEWORKK bertimbun okay :)
so aku hupdate hari nie lh . sehari sehari waktuu gila singkat rase , nak buad tu lh nak buad nie lh .
tak sempat kot . aku niee buad keje bukan express punn , lembab gilo ! HAHA . tekunn okayy . wee ~
semalam kan rase macam bengang , bangang , bengong , bongok ! hoh , semua rembat okayy .
err ' first day ' kot , sebab tuu takde mood . GGRRR -,- aku tak suke betol kalau ' ke bulan ' mase dekat
skola niee . semua tak kena jeh . sumpahh tak selesa ! semalam tyme tunggu abah amekk waktu balek
skola tuu , mule-2 tak hujan lagi upsss haa dah hujan renyai renyai kot . alahai , cane niee ? dah lh 
tak bawak payung bhaii . mahu kuyup aku japg . huwaaaa! tak sukeee lh wehh . heyy , hujan dah macam
nak lebat jeh niee . and YEAHH ! akhirnyeee hujan turunn dengan lebatnyee . macam hape ntah .
aish , lebat gilaa kot . HAHA . and semestinyee habes basah lejut baju aku . awwww seksi nyahh ! BHAHA :)
habes basah mukee , habes basah baju , habes basah beg , habes basah tudong , habes basah kasot .
and yang selamatnyee BUKU BUKU jeh . hehe . tuu jeh yang selamat and tak basah sekali . sebab ?
beg aku kalis air punyee HAHA eh tak tak ! beg tuu tebal kot , so tak terkena lh buku buku skola tuuu .
kalau kena punn , setitis jeh . hohoo . jap , bukan aku sorang dudok situu , ramai lagi yang basah kuyup .
 engad nak masok dalam skola balek , ahh ! malas lh . bukan sokmo dapat mandy hujan macamniee kan .
lame kot tak mandy hujan , so aku nikmati dengan penuh kenikmatan . haih , dalam hati terdetik ,
" mintak-2 lh DEMAM , tak payah pegi skola esok . yezza ! " niat tak baek . siot jeh . BHAHAHA xD
mase kecik-2 jeh maen hujan , tu pun tak selalu . umi marah LOL . umi cakap nanty demam lh . GGRRR -.-
tapi kan , setiap kali aku ter-mandy hujan macamtuu and ter-niat dalam hati macamtuu nak demam 
lh kononnyee , selalu tak kesampaian . sedeh berase :') niat macam haramjadah , niat burokkk ! HAHA .
tapi best jugak , free free jeh dapat maen hujan tepi jalan tuu . sumpahh aku suke tahap babi terbang ! -.-
then tengah hujan lebat lh niee kan dengan basah kuyupnyee , budak budak laen pun ramai jugak senaseb
macam aku . nak mandy hujann ! HAHA , nie msti kes mase kecik mak marah mandy hujan niee . wee ~
lecun lejut basah kuyup . semua lh ! awww best kot . sejuk gila . then aku macam terase ade sumthing
merayap dalam kaen sekolah aku niee . TRAUMA kejap ! *tak sabet . HAIH , memang cari nahas betol lh kan .
dah lh tengah bad mood niee . satu lagi dah lh tengah hujan niee , nak memaen pulakk haih . kaen skola 
aku tuu dah basah kuyup kot , bila aku kebas-2 kaen tuu , tak ade pulakk hape hape . identiti serangga
tuu tak dikenal pasti . HOHO . gerammmm sunggoh okayy ! kalau aku jumpe mende alah tuu , ade aku 
pijak-2 makhluk Allah tu sampai mampuss ! takde mase laen lh kau niee . hoh , sabau ain sabau !*kejam kot!





Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)