Cuti tapi homework berlambak!



CUTI 5 HARI JE WEHH , TAPI HOMEWORK MACAM CUTI SEBULAN BHAII !

heyy heyy , minggu nie cuty kankan ? sebab Chinese New Year . gahh ~ sumpahh aku tak suke tyme
cuty wehh . aku rase baek skola jeh tiap-2 hari . tyme skola tak dapat banyak mane punn homework ,
tapi kenape tyme cuty dapat banyak hah , cikguu ? homework banyak so tak buleh nak gerak mane 
sangat lahh . terbantut doee . nak hangout tak jadi , sebab pikir homework gilaa bertimbun niee .
tak senang woo kalau sedap-2 jeh hangout , homework dekat rumah tergendala macam bangkai . HOHO .
dah lah skola aku dapat cuty start hari selasa . Bingai betol ! skola makhluk laen cuty seminggu wehh .
ini tak adil ! ggrrr ~ tapi aku rase okayy lah jugak , bersyukur tau . bukan tak bersyukur . daripada
perancangan awal skola start cuty hari khamis , lagi nyee lahh . hari selasa tuu cikgu-2 sangat lahh 
baek hati plus pemurah gilaa tau . tanpe segan silu kasi kami homework . sampai kami tolak tolak punn ,
still nak kasi jugak ohh! nie rase nak protes nie , tapi dekat sape hah ? kasi homework tuu memang keje
cikgu kan nak mendera kami kankan . lagi-2 budak budak calon SPM macam aku nie . lagi cikgu suke
' menderaa ' , huwaaa !:') dah lah dekat skola makin hari makin stress aku . kalau aku ade HEART ATTACK ,
dah lame mampuih tau . dekat skola ade lagi bebudak jantan maen mercun ntah pahape , bodonyee
lahh . nak kate hari raya , lambat lagi lah bengap ! aku use word ' jantan ' tu sebab , kalau ' budak laki '
dia tak maen mercun dekat skola , ' budak jantan ' jeh maen tau . then hari isnin ade sportcheck ! yeayy !
nie aku suke nie . budak perempuan lepas masuk kelas , budak laki jeh stay dalam dewan untuk 
di-sportcheck-kan . mesti terperangkap kankan ? Padan lahh muke kau yang suke maen mercun tu .
Sepandai-pandai tupai melompat wehh , akhirnye jatuh ke tanah jugak tau tau . mintak-2 cikgu amek
mercun tu , letupkan dalam seluar budak tuu . baru dia tahu betapa sakitnyee hati orang laen yang
dengar mercun tuu . buleh kena heart attack tau siot ! mase kecik tamoh maen . aku tak kesah
and warga skola pun tak kesah kalau mercun yang dia maen uh just setakat mercun bawang ke mercun 
bola ke mercun cap ayam ke kan , tapi mercun yang dia maen tuu setaraf dengan bom kot bunyi nyee .
buleh bergegar satu skola tau . kesian lah sikit dekat cikgu yang dah tua tu wehh, *Eceh. baeknyee aku !
okayy , berbalek kepada homework aku tuu . nie listnyee . banyak nyahh ! aww aww -__-

BM - Karangan
BI - Literature and Reading Comprehension
ADDMATH - Enrichment exercise ( arithmetic progression )
MATH - Transformation exercise
PRINSIP AKAUN - Menyediakan Belanjawan Tunai plus Menghitung varian
SCIENCE - handout Section A and B 
EKONOMI ASAS - Buat Nota 
SEJARAH - latihan


See , semua subjek kot ade ! P.islam jeh tade ohh . so tadi aku siapkan ADDMATH . wush , senang jeh
but bila dah banyak banyak tuu , jadi boringg pulerr . HAHA . AKAUN punn aku dah siapkan haritu .
Whoaaa , first time aku buad akaun tu hasil usaha aku sendiri LOL . kebiasaannye , tiru meniru saje :)
hoyy , kau tahu ? aku malas gilaa buad tau . buad pulak depan tv . lagi lambatnyee nak bergerak 
homework tuu . tengok astro ria , best bertangguh kejap dalam hati habes cerita nie aku buad lahh .
bertangguh lagi hah . tengok astro ceria pulak carton carton kann , gelak seko seko homework atas
meja tuu biar berhabuk sat HAHA . dah habes cerita , rase mengantuk pulak . landing kejap eah .
so bila kau nak startnyee ain oii ? okayy , start dalam area pukul 3petang tuu . hehe . padahal cari cari
homework tu and duduk depan tv tuu start pukul 10pagi dah . semuanyee sebab bertangguh ohh .
homework tak siap , padan muke kau ain ! Booooo , kena marah dengan cikgu , aku tunjuk thumbs up jeh :0
Woii SPM , cepat lah kau datang sayang . aku dah sangap dah nie tunggu kau tau . tiap tiap malam aku
mimpi pasal kau tau . aku tak tenang selagi kau tak datang tau sayang . aku tak sabar dah nak bergelar
' Bukan Budak Sekolah Lagi ' niee . nak keluar cepat cepat . nak kawen cepat cepat . aku tak dapat agak
muke macam nie tak jadi budak skola dah nanty . HAHA . macam tak matured langsong kot . weeee ~
tapi yang penting , aku amek SPM sebelum umur aku mencecah 17tahun woo . 28 December 2011 baru
cecah 17tahun . siot ahh ! lambat gilaaaaaa ohh , haih . sabar ain sabar sayang :)





Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)