Hangout with twinngggsss ! :)











heyy , tadi kan aku hangout bersame twinsss aku nie . Gilaaa best wooo ! hang Kuantan Parade jeh pun ,
memandangkan sekarang nie tengah ber-mood chinese new year lagi kann , so memang dekat mall 
tu tadi lengang sikit lah . means , tak ramai sangat orang ohh . majoriti kedai cina , so berape kerat jeh lah
kedai yang bukak . okayy , tadi keluar rumah dalam pukul 12 setengah then abah hantar segala
dekat betul-2 depan kuantan parade tu tauu , sayang abah lah ! HAHA . jalan jalan masok mall tu tengok
haih terkejut jugak sebab mane orang ehh ? Whoaaaa ! lupaaaa pulak tahun baru cina tu kankan .
so ronda ronda pergi watson kejap cari something . tapi kan tapi kan , boring jugak ohh ! orang tak ramai ,
rase macam tak bernafsu jeh nak berjalan . ahaa . Nak jalan berhimpit himpit lah . Muahaha -__-
then jalan dekat The Store pulak . usha usha baju . Wowww ! lawaaa kot , harga pun lawaaa babes ! hee :)
dalam setengah jam tuu , turun pergi KFC . lapar ahh ! dekat rumah tadi tak menyempat nak breakfast .
bodo gilaa . minum air masak jeh kot sebelum keluar rumah tadi . haih , lapar lapar lapar lahh akak .
mengadu adek kepada kakaknyee . wee ~ then tadi dan dan jeh Dilaa call . HAHA . aku ingat ke hape wehh .
rupenyee nak tanye pasal homework akaun tu jeh . Ape laaaa Dilaa nie , buad ain gabra jeh tau tau *gedik
so aku jawab jeh lah yang mane aku ingat . Haih , aku pulak yang jadi tempat rujukan mehh . Bhahaha, xD
okayy , pergi KFC melantak ayam . takan melantak lembu kot kankan . hehe . dekat KFC tu ramai 
pulak hamba Allah wehh . berkerumunan kot ! ramai betul orang nak melantak ayam kan . Miahaha :)
stay lame lame sikit dalam KFC tu , letih kaki berjalan tadi . Huhh ! then keluar tu pergi pulak usha shawl
dekat dengan KFC tu jugak . Haih , rambang mata gua LOL ! :) berpinar=pinar mata tengok shawl yang
colourful gilaaa tu . warna beliau sangat happening untuk dilihat . Wowww , semua cantek ! then yang
aku paling suke bila hangout dengan akak niee , sebab dia suke share duet dia dengan aku . Whoaaa ,
akak tak kedekut sebab duet dia bila hangout kan , selalu banyak ohh ! nie aku suke nie , selalu kena
belanja dengan dia . LOL , save duet aku ! and akak tanye , " Awok nak shawl tak ? " . then aku dengan
sukahatinyee lalu menjerit kuat kuat dalam hati cakap , " Ehh , nak lahh akak ! " then akak suroh pilih ,
aku amek yang gipsy punyee . terimakaseh daun orchid akak ! HAHA :) dekat bilik aku tu tak payah nak
cakap lahh , berlambak woo shawl . macam macam kaler , macam macam name shawl aww . dulu aku
tak suke sangat pakai , amek kau ! akak yang ajar aku erti bergaya . SIOT jeh ! Muahaha -__-
dudok dalam bilik dua orang jeh , tapi harta benda macam 10 orang dudok dalam bilik tu tauu . dengan 
koleksi beg nyee , dengan koleksi shawl nyee , dengan koleksi kasut lah wadget lahh . Haih , aku pun
terikut ikut sudaaaaa . ahaa . Kejap , tadi jalan jalan dekat ruang legar tuu , aku kalau jumpe orang
perempuan memang aku suke senyumm weh . GIRLSS onlyy ! HAHA . memang sape sape jeh lahh . kenal
ke tak , aku maen bantai jeh senyum . tapi aku benci kalau aku senyum dekat budak tuu , dia buad muke
kerek dekat aku . bapak siot nyee . macam aku syiok sendiri lah pulak kan waktu tuu . Stupidd !
Eeeee , buleh dia buad slamberrr tengok tempat laen pulak . Berapi hati aku doee . Kerek je muke kau !
aku senyum tadi punye lah manis gilaaaa , dia tak balas balek pun ! Woit , kalau aku jumpe kau lagi ,
aku taknak senyum dah dekat kau tahu . nak buad muke kerek jugak . Bluerrrkk ! -___________-
then tadi keluar dari kuantan parade tuu buad muke masam jeh . muncungg 7 inci kot . boikot sebab ade
orang tak balas senyumm aku tadi .* Hah , aku sedang tipuu nie wehh ! weeee ~
so tadi balek tunggu abah dekat depan tuu , snapsnap kejap . Bosang ahh , abah lambat datang . grrrr -_-




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)