Hoihoyy kem ! Esok aku kesane :)



Okayyy , esok aku pergi kem ! aku sukeee gila nak mampus lah rase sebab comfirm and pasti dah
dekat situ tak belaja kan . *tak payah nak berlagak sangat lah kan Aen , poyo jeh! HAHA .
puas dah belaja dua bulan nie , nak release tension berpoye-poye pulak . tadi dekat sekolah kan ,
rase macam cepat-cepat nak balek jeh . Act , jiwa aku takde dah dekat sekolah tadi , dah ade
dekat kem tu dah . perasaan tak sabau tu menguasai . Ececeh ! ayat BM full marks . heeee .
rase macam lame jeh ade dekat sekolah tadi tau . Boringg ahh ! memang semenjak dua menjak
nie sekolah kan semakin hari semakin memboringkan , taktahu kenape . kawan aku pun cakap
macamtu . faktor cikgu ke ? Ha'ah lah kot . cikgu ajar tak berhenti-henti . Bosan tau . haih .
Tapi tadi ingat nak buad kaen rentang Krs tu tapi kan dorang malas kot nak buad so esok aku takde
korang pandai-pandai lah handle kan . janji jumaat nie ade sudeee . kalau tak siap , aku penggal
kepala sorang-sorang eh . *Cehh kau Aen , tak payah nak gangster sangat lah kan . HAHA .
tadi lepak's-lepak's balek dalam pukul nak dekat pukul 5 . Huyooo , terbelet-belet aku cakap nie , hee .
ingat nak tengok budak nasyid dekat dewan multaqa tu tapi kan macam takde orang jeh
dudok bersantai dekat situu then rase malu ahh pulak so ambek kesempatan lepak dekat luar dewan
tu jeh . Sejibik macam orang mintak sedekah LOL . hahaha . Sedehh rase tau ;'( nak masok 
macam takde orang lepak-lepak dalam tu pun . Haih . tapi aku puji budak-budak sekolah aku nie ,
kalau nasyid kan suare sorang-sorang memang cun comel merdu best ayuuu gila lah . sedap woooo .
Terlayuu aku dengar tau tau HAHA . then dalam pukul 4 setengah tu pergi library menyibuk kacau
dak pandu puteri buad kaen rentang dorang . mane tahu buleh amek idea dorang ke kankan .
*jahat nak mampus ahh ! heee , so kiteorang buad muke tak malu bertepek dekat dorang .
yang tak buleh blaaa nyee muke sorang-sorang kan macam kena pakse jeh buad . haha . sian doe .
so aku selaku KETUA PENYIBUK menceriaaa kan suasana dekat library tu . aku datang buad bising
terus dorang gelak-gelak ketawa-ketawa , awww aku suke tengok orang gelak-gelak sebab aku . Ecehh!
aku suke sangat ahh menyakat dak dila tu awww jangan marah darling ! HAHA . takpe-takpe ,
dorang sporting gila kot sebab tu aku berani gila babeng nak menyakat dorang . dorang tahu dah aku
nie memang macamnie . perangai tak matured . perangai gila-gila . perangai bodoh gila . semua
lagi lah . dekat situ macam aku sorang jeh Happy-go-go-go-go-Lucky tau . terlebeh hyper ohh . wee ~
so dorang gelak sebab aku jeh buad lawak stupid . aku suke tengok kacip-kacip aku tu gelak .
sebab dorang semua LAWOOOO tau macam aku awwww :) so tadi dorang sambung buad kaen rentang
tu dekat tepi dewan sebelah padang tu sebab cikgu nita dah nak tutup library . then aku pun join
lagi menyibuk kan diri . heee . harinie ramai gila budak lagi dekat padang . sebab ade pemilihan 
bola sepak ke hape ntah . so memang full ahh padang . naseb baek padang sekolah aku tu besau jugak .
dorang sambung buad mende alah tu lagi . dah nak dekat pukul 5 tu solehah and huda dah nak balek .
aku pun nak join ahh . jalan same-same . sebelum tu salam-salam dulu kakak-kakak saye 5 Syumul
semua tu . awww adek dia nie takde dekat sekolah 3 haritau . adek paling bongsu lah katakan ,
so kena lah hormat kakakku sekalian . salam cium tangan segala . tak buleh blahh! Ohhoii , HAHA . 
Siot ahh . macam nak pergi jauh jeh kankan kakak-kakak ! Say bye-bye semuaaaaaaaaaaaaa .
dah tu pergi balek lah kan . Sedeh pulak rase . Jumpe hari jumaat lah pulak yeh kakak-kakak .
nanti jangan lupe rinduuuu adek , adek rinduu kakak-kakak nanti . Tu pun kalau ingat lah kan . :)
*awwwwwww geli ahh ~ Sue , sediakan hw nanti Aen nak borrow tau tau . Bubye awak !



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)