I'm back !


Wootwoot , im back babyyyyyyyyyy ! Ecece . harinie aku baru balek dari camping dekat 
Taman Pertanian tu tau tau . Aku nak cakap dekat kau orang nie , BESTTTTT GILAA tahap babi meniarap .
jangan jelesious HAHA . Perlu kah aku ceritaa ? Kejap , semput aku tau . Penat doe .
Kau tahu aku tak mandy pun dekat sane , hebat tak aku ? hebat kan ? busuk masam hanget tu tak
payah cakap lah kan , memang secara automatiknye kalau tak mandy bau busuk hapak kankan . 
Tapi aku tak kesah pun kalau tak mandy , sebab aku suke mem-busuk-kan diri aku nie tauuu .
bau masyemmmmm tu menusuk kalbu woww . Bukan selalu 'tak dapat' mandy camnie , kalau dekat rumah
wangi selalu kot kan HAHA . dekat sane tu aku just basuh muke , gosok gigi , basuh kaki , 
masok tandas buang sisa toksik and and tu jeh lah . sebab jarak mase yang kem komander kasi tu
sikit sangat . mandy ngokngek-ngokngek maen-maen bagai lagi , sah-sah kena denda . mampuss !
*sebenarnye kan aku tak bawak kaen basahan wehh . heeeee , lupooooo lah ! :)
Aktiviti dia memang best lah sangat kan . semua aktiviti dia dinilai secara individual . secara
perseorangan lah kan . Perkhemahan nie untuk pemilihan ke peringkat negeri wehh . Syiokk habes !
Same jeh macam tahun lepas waktu aku pergi tu , tapi permainan dinamika
takde doluu . Yeah ! Kau tahu aku suke ber-camping , pangkat or so whatever aku tak kesah sangat
Eh eh , bukan tak kesah lah kan tapi tu jatuh nombor duaaaaa . yang first sekali dapat cari
pengalaman baruuu . Gilaaaa gaban kot best whoahhh . tapi tahun nie macam tak kelam kabut 
sangat lah , kalau tahun lepas memang kelam kabut yang amat lah . Haih , Tapi kan ade 2 orang jeh
Form Five tau yang laen semuaaa bebudak Form Four . Whoaaaa , dudok dalam kalangan mereka-
mereka kan terasa aku nie seperti sebaya mereka saje . Cehhh ! kau berlagak muda jeh kan Aen HAHA .
Macam same besar jeh lah , bebudak nie pun tak cam aku nie Form Five kot . Bila aku cakap aku
Form Five semuaaa "Ooowhhh ! , ingatkan sebayaaaa tadi . hehe" sebab aku pun bukan besar
sangat pun , mukaaaaaaaa pun macam comel kanak-kanak ribena jeh kankan . Muahahaaha .
Okayyyy , aku malas nak story panjang-panjang ohh . Mate aku mengantuk sangat sumpah tak cukup
tido tau . kaki aku saket , pinggang aku saket , ehem-ehem aku saket , uhum-uhum aku saket 
jadi semuaaaa saket lah senang kan . Badan semua saket tau . Kau tak tahu aku penat sangat tau :(
Tekan tubi lah and sewaktu dengannye tu lah buad pukul 12 lebeh tengah malam semalam . 
dah lah badan tengah penat giloo then ade lagi aktiviti ketahanan diri macam tu sumpah tak tahan .
part situ lah ramai yang lemah . Heh , letih siot . so nie aktiviti aku buad mase dekat kem selama 3 haritu .


1) Bantu Mula
2) Tali Temali
3) Pengucapan Awam , tema dia 1 Malaysia!
4) Ikhtiar Hidup , masak nasik telur , air teh , ubi keledek . best whoaa .
5) Dinamika games , kena denda woww celek lumpur dekat mukaaaa . Seronok habes !
6) Perkara Asas Fardu Ain (PAFA) , surah al-mukminun , doa qunut , ayat kursi
7) Larian 2.5km dalam mase 12minit kebawah , tapi kan aku
dapat 14minit something . tapi kira okay lah tu . kuat jugak lah aku berlari :)
8) Latihan / Ujian kawad . sorang-sorang kasi arahan dekat kadet . aku sukeeee ! 
suare aku lantang dohh . kuat gituuuu , katang whoahhh .
9) Unit Daya Tahan Asas (UDTA) *kot , tak ingat sudeeee .
10) Orientaringg , cari bearing guna kompas lah kan .

*tu jeh lah kot , aku lupaaaa ahh . Pening kepala . tadi kan mase majlis penutupan
perasmian tu aku tersengguk-sengguk tahu nak tertido . aku rase pegawai PPD tu nampak kot 
mase kasi-kasi pangkat tu . Wowwww , malu kot . Dushdush . Memalukan .
tapi takpe lah , tak jumpe dohh lepas nie kan . biaq pi lah . HAHA . naseb baek kejap jeh .
then cikgu hantar dekat sekolah jeh sebab ntah lah minyak kereta cikgu nak habes sudeeee !
lepak kejap dekat sekolah , suruh abah amek dekat sekolah lah . Serabai aku rase . Haishhh .
Psstttt , budak laki kan semuaaa form four aku rase . awwww adek-adek juniorku matured-matured
belaka bohhh . Hansenggg kot ! heeee , tak gaye form four pun awak awak ? weetweet .
Biasenyee kalau dekat kem biase aku pergi lah , perempuan yang kebiasaannye meng-galak-kan diri
dekat budak laki . tapi kem kali nie budak laki pulak meng-galak-kan diri mereka dekat
budak perempuan tau . Whathe hah? Duniaaa sulahh terbalek ka ? naseb baek kachak kau orang adek !
Byeeee lah , badan aku perlukan rehat secukupnyeeeee . esok sambutan maulud nabi nuhh . huwaaa!
aku mandy tadi dalam 1jam ! bersih sudeeeee plus wangi gilaaa . HAHA . nak show-off 
gambar aku dekat kem nie . tapi tak banyak lah . banyak ade dekat cikgu lahhhhhhhhhh .
*time nak balek nie .

p/s : lepas nie PPD akan buad pemilihan untuk ke peringkat NEGERI pulak .
18orang kadet puteri 18orang kadet putera . Insya-Allah dapat lah . Aminnnnn :)



khemah dia tersedia sudaaa . besar bapak ! Memang selesa lah tido kan :)


kacip bohhh . bebudak form four nie . satu kemah dengan aku . comel-comel kan ?


awwww , nak bergambar sikit dengan SARJAN HAFIZ kitaaa nie . winkwink ;D



abaikan mukaaa aku . Buruk nak mampus kan . HELL OHH !


*AGAIN !


CANDID wehhh ! busy buad hape ntah kan korang .


dari kiri FARA , INTAN and SHERA . semuaaa cantek lah !


Wehhhh , perasan tak yang pakai baju hijau muda nie ? Tentera whoaaaahh .
taugh gilaaaa lah badan beliau . baek ! dari tahun lepas dah aku dok meng-usha usha ;D




kami buad latihan kawad kaki tu dekat jalan tu . Best ! 
semuaaaa benda dekat sini best lah . KECUALI ....... tandas kureng memuaskan . erkkk~


*AGAIN CANDID!


Numborrrr bertuah aku kem kali nie . tapi tak bertuah mane lah kan .
toksah nak riak sangat lah kan Aen , sikit-sikit sudeeee .


*PEACEEEE ! :)



TO BE CONTINUE.........




Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)