saya berlakon je selama nie ;)



Dulu kan saya pernah ber-DENGKI dengan awak tahu . saya pun tak tahu kenape saya buleh
ade perasaan nak ber-DENGKI dengan awak . sebab awak cantek ? OHH-yeah , maybe .
sebab awak kidnap kawan saya ? ho'oh , maybe maybe . sebab awak suke hambek perhatian orang laen ?
yup , maybe maybe maybe sangat lah kan . sebab awak suke buad suare gedik air ? Yesss , also maybe .
start mula kenal awak saya dah kureng minat dengan attitude awak tu . Ya Allah , geramnye saya
tengok awak . saket hati , saket jiwa , saket mata semuaaaaaa ade lah . awak memang bajet
good-good sangat lah kan ? Tahniah! berlagak HOTSETAHH lah kononnye sebab dia TETTTTTTT !
kalau dekat mane-mane jumpe awak , mesti saya rase geram gilaaaaaa lah kot . Saya busuk hati ?
Yessss , i admit . hati saya memang agak busuk . kau pernah bau ker ? so tak payah lebeh-lebeh sangat
lah kan . Tapi yang awak nie kan macam melebeh sangat lah . Bila tengok jeh muka awak kan , saya
rase macam tak sabau jeh nak habes sekolah nie . Lagi 9 bulan maybe nak tunggu . Ya Allah ,
lamenye lah lagi kan . Haih , Macam perangai manja-manja gedik awak tu seakan-akan dibuad-buad .
macam nak perhatian lebeh jeh . Yeke awak tak dapat perhatian lebeh dekat rumah ? kalau betul 
kan , saya bersimpati lah dengan awak . kesian sangat lah kan dekat awak . dekat rumah tak dapat
perhatian so cari perhatian dekat sekolah dengan meng-gedik gedik-kan diri tu . Bajet orang suke lah ?
LOL , saya tengok pun geli tak tahu lah orang laen . maybe mereka pun pura-pura layan awak kan .
kalau saya jumpe awak biase lah saya senyum-senyum gelak-gelak seperti tiada ape yang berlaku .
HAHA . hipokrit jugak saya nie kan . Whathe ? :) Saya kalau saya dah mula tak suke orang tu , 
saya suke pendam saje . tak kan nak show-off kan , jujur sangat lah tu kan . sila jadi hipokrit sikit okay .


Haaaaaa , tu dulu tau ! Tapi sekarang saya mula belaja nak buang perasaan ber-DENGKI saya tu
dekat awak . Secara pemerhatian saya , awak nie takde lah seperti yang saya sangka kan 
selama nie . awak memang suke buad baek dengan semua orang . heh , sebab tu saya dengki kot .
cara awak layan saya pun okayokay saje even ade sesetengah mase tu nak taknak jeh layan saya
bila saya panggil awak . Haih awak nie , saya cepuk karang ! ;) Tapi memandangkan tahun nie
tahun last saya bersekolah , so saya nak pupuskan perasaan ber-DENGKI dekat awak tu dulu .
karang nak dekat SPM kang , tak tenang saya jawab paper tu . nak mintak maaf malu pulak nanti (;
Nowwwww , hati saya dah sedikit wangi tau . sebab dah kena basuh dengan clorox sat tadi . heeee =D


" Okeng Aen , kau jangan nak mengelabah sangat lah kan . nak ber-DENGKI dengan orang
segala lah kononnye . macam lah kau tu PERFECT TEN sangat ohh . sedar lah diri tu sikit .
Bersihkan hati tu sikit , busuk tahu ngelabah jeh memanjang kau nie kan . semuaaaa orang
kau nak ber-DENGKI , aku hempuk kepala kau tu nanti nak ? SPM dah nak dekat wehh .
sepatutnye kau takde mase dah nak ber-DENGKI DENGKI bagai nie . belaja jeh dulu . dah habes SPM
bulan 12 nanti , kau continue balek okeng ! ;) " 
*kan dah kenaaaa sebutir ! suare hati aku bercakap :) nonsensical lah . 
jangan terpengaruh sangat lah kan . dak Aen nie sukaaaaa sangat menipu tau -__-


To awak yang saya maksudkan tu : saya mintak maaf okeng !
menyayangi itu lebih baek daripada men-dengki kan . *ade ke macam nie ? Muahaha ;)



Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)