Faraa , Ieqaa , Tasyaa .... korang best lah !


Farah Nur Humaira : aku kenal dia mase dekat kem KRS haritu woo . mase hari first
dekat kem tu kan , aku dudok sebelah dia lah dekat dewan terbukak Taman Pertanian tu .
first impression aku tengok dia awww macam sombong lah . sebab muka fara kan mase
first day tu garang kot . yelah , dia cakap dia tak kenal sape-sape pun mase tu sebab skolah
dia hantar sorang laki sorang perempuan kan . so aku lah yang mula-mula tegur dia dulu .
Walawehh ! Peramah kot minah nie . Cung habes lah awok Fara . Wowww , first time berkawan 
dengan budak HOTSETAHHH . haha . form four baru nie . Tapi nampak matured gilaaa babeng ah .
cakap pun ala-ala dak KL gitu . aww aww ! memang cantek plus comel plus plus lah . 
sekolah SMK Tanah Putih . dekat jeh pun dengan Paya Besar an . hopefully dapat hang sesame
nanti okeng . Missing ohhhh . miss dat moment dekat kem haritu . kemah kita paling bising rite
time orang laen semuaaaaa tido kann ? rinduuuu whoaaaaaaa ;D
rinduuuu ah nak share sabun pencuci mukaaaa kat Fara . nyway mekaseh kasi share tau . Love u lah !

view blog dia tau !




Syafika Affandi : aku kenal dia dekat kem haritu jugak . Tapi bukan first-first
dekat dewan terbukak tu lah , tapi mase agih-agih kan kemah wooo . dia sebenarnye 
stay kemah laen tapi bak kate dia , dia nie macam orang pinggirkan aww . sian ohh iqaaa . haha .
sebab Tasya membe skolah dia same kemah dengan aku so dia selalu lah menempek kan diri
dekat kemah SMP 03 . heeee ;) muke dia sangat comel plus cun plus plus . ala-ala babyyy face gitu .
dak HOTSETAHHH jugak nie . sekali lagi aku bangga dapat kawan dengan budak HOTSETAHHH
sebab aku tak berpeluang menjadi HOTSETAHHHH seperti mereka . HAHA . Ececeh ,
so start kenal dia mase tengah berkumpul dekat kemah SMP 03 tu . Peramah also . best lah 
cakap-cakap dengan dia . lembut jeh suare . aww aww ! asal malam orang laen dah tido ,
kami-kami berborak lah , makan jajan lah , minum soya lah , bercerita-cerita lah , maen mesej lah ,
yang tak buleh blah sekali si Fara tu dan and sempat lagi ber-calling calling aww . HAHAHA .
sampai-sampai lepas sorang-sorang melentuk kan diri . dak kecik molek comel nie 
sekolah Methodist Girl School . dak form four . memang HOT lah kan budak sekolah sane . weee ~
best tau kawan dengan korang even sekejap . best sangat ! rinduuuu saat tu . asal bahagi
kumpulan ke kan mesti nak bersame-same lah 4 orang nie . then mase ikhtiar hidup tu , Best ohh !
Eh lupaaaaa nak cakap , dia nie kan sumpah cakap tak sombong langsong aww . Peramah ! ;)

view blog dia tau !


*sorang lagi Natasha Othman , MGS jugak same dengan ieqa . ex dak sekolah Paya Besar sekolah
 aku tu . nie sorang ramah gilaaa kot . banyak cakap . Best best ah !
surry tasya , gambarmu tak dapat ku tayang sebab tak dapat dikenalpasti lah sayang hoii ;D Chill !





Thanks for reading sayang ! I LOVE YOU laaa :)